Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Działka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 23.01.2012 21:33

Czy da się zrobić mapę, która będzie miała działka, które będą należeć CT/TT? Działka te były by takie same jak na cod modzie i miały ileś hp. na razie się pytam czy jest to możliwe tylko :P, ale jeśli ktoś mógłby napisać jak to zrobić to będę jeszcze bardziej zadowolony. ^D^
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 24.01.2012 18:04

Działka na pewno można zrobić, śmiesznie się składa bo właśnie pracuję nad mapką fy_ gdzie będą dwa działka po stronie CT i TT. Służy do tego byt func_tank który kontrolowany jest przez byt func_tankcontrols. Z tym hp to też dało by się zrobić, należało by stworzyć byt func_breakable tak aby zakrywał całe działko, ustawić mu odpowiednią ilość hp i w polu 'kill target on break' wpisać nazwę działka.

Nie będę tłumaczył Ci od podstaw jak to zrobić, dojdziesz sam do tego, ja się chwilę męczyłem ale warto było bo efekt jest za***isty :)

Tutorial: http://hlmaps.noskil.../page.php?id=66

Gotowe działko: http://www.gamebanan...s/download/5657

Nie zadawaj głupich pytań tylko ucz się samemu jak rozwiązać dany problem, co z tego że dałem Ci link do gotowego działka jak Ty dalej nie będziesz wiedział jak działa, do momentu kiedy zrobisz swoje działko od podstaw na przykładzie tutoriala z pierwszego linku.

Powodzenia.

ps.: gdy zakończę pracę nad moją mapką fight yard, pochwalę się efektami na forum ;)
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 26.01.2012 07:27

Spokojnie, mam opanowany pawn i pisanie pluginów/modów do cs. Mam pomysł na fajny mod, ale wymagał by on działka, jako, że nigdy nie tworzyłem map poprostu nie wiedziałem czy coś takiego jest możliwe do wykonania(nigdy czegoś takiego nie widziałem). Więc biorę się do nauki w celu wykonania mapki. Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 26.01.2012 12:44

Silnik GoldSource jest dziwny, przykładowo miałem problem z wykonaniem dwóch działek skierowanych na przeciw siebie (na respach). Okazało się że to co gracz widzi, nie ma nic wspólnego z tym co silnik widzi. Chodzi o to że w edytorze te dwa działka muszą być skierowane zawsze "na północ" czyli "Pitch" ma być na "0" nie ważne w którą stronę chcesz skierować działko.

Przy pierwszym nie było problemu ponieważ w edytorze i w grze na mapie miało być ustawione w stronę "0", problem pojawił się przy drugim działku które miało być na przeciw drugiego. Należy je wykonać tak samo, czyli wizualnie w edytorze wygląda to trochę dziwnie, aby działko działało poprawnie we właściwościach zmieniamy "Pitch" na 180, tak było w moim przypadku. Zaraz po załadowaniu mapy zanim cokolwiek widać, działka ustawiają się w kierunku takim jaki był ustawiony w edytorze we właściwościach bytu w polu "Pitch".

Trochę to zagmatwane, o ile dobrze pamiętam auto tego tutoriala który podałem w linku przestrzegał aby pamiętać o kierowaniu działka na "0" w edytorze, realny kierunek ustala "Pitch".

Moja rada jest jeszcze taka aby nie używać sprite'ów przy wystrzale (Fire sprite i Smoke sprite), moje działka strzelają 20 razy na sekundę i nieźle bugują te sprite'y gdy testowaliśmy online. Pamiętaj że jest jeszcze działko które strzela rakietami (rakietnica z HalfLife) i laser (którego jeszcze nie testowałem). Są to elementy bardzo rzadko spotykane na mapach w CS - za to w HL bardzo często ;) Wiele rzeczy podpatrzyłem dekompilując poszczególne levele z HL.

Powodzenia, gdybyś miał jakieś pytania to śmiało pisz, jeśli chodzi o tworzenie map to zawsze chętnie pomogę.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 26.01.2012 20:52

Dzięki bardzo. Myślę, że temat można zamknąć, bo moje pytanie otrzymało odpowiedź. Jak bym miał jakieś problemy napisze pw lub nowy temat założę.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych