Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z plguinem V.I.P :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 I Eagle

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2012 19:35

Witam!

Mam problem z pluginem V.I.P!


Link: http://amxx.pl/topic/57219-vip/



Dokładniej nie działają mi modele VIP'a

[ciach]



#2 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 22.01.2012 19:43

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("VIP MODEL", "1.15.14", "atdirmaq")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/vip_ct/vip_ct.mdl")
precache_model("models/player/vip_tt/vip_tt.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "vip_tt")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "vip_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Wgraj osobno, będzie działało. VIP model na flage "p" a i reklama ma byc w sygnaturze, a nie w poscie..

Użytkownik atdirmaq edytował ten post 22.01.2012 19:45

  • +
  • -
  • 1

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#3 I Eagle

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2012 19:50

thx sorawdze to i jeszcze jedno mam przepraszam za reklame :)

chodzi mi o to ze ten model bedzie troche niewidzialny da sie to zmienic?

#4 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 22.01.2012 19:52

Wstaw // przed define niewidzialnosc czy cos w tym stylu
  • +
  • -
  • 1

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#5 I Eagle

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2012 19:54

ok a to nie czasem pod flaga D?

if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D) {


#6 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 22.01.2012 19:57

ADMIN_ALL - wszystkie
ADMIN_IMMUNITY
- flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"

Tutorial by DarkGL
  • +
  • -
  • 1

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#7 I Eagle

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2012 20:01

i pytanko bo mam jeszcze taka sciezke:

#include "vip/konfiguracja.inl"

to oznacza, ze musze wsadzic do addons?

#8 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 22.01.2012 20:08

Konfiguracja.inl do scripting bodajże, nie jestem pewien, mi ogółem ten plugin nie działa, po modernizacji..

Użytkownik atdirmaq edytował ten post 22.01.2012 20:09

  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#9 I Eagle

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2012 20:08

i nie moge scompilowac pluginu V.I.P

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cs_player_models_api>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "V.i.P";
new const gWersjaPluginu[] = "0.4.5";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
#pragma semicolon 1
#include "vip/konfiguracja.inl"
#if defined LISTA_VIP
/* -=[ Lista graczy ktorzy posiadaja status V.i.P - Kolor ]=- */
static const COLOR[] = "^x04";
/* -=[ Lista Kolorow ]=-
* ^x01 - Info wyswietlane jest na zolto
* ^x03 - Info wyswietlane jest na zielono
* ^x04 - Info wyswietlane jest na kolor teamu (czerwono - TT / niebiesko - CT)
*/
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

#if defined STATUS_VIP
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "msgScoreAttrib");
#endif

#if defined PODWOJNY_SKOK_VIP
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
#endif

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);

#if defined BULLET_DAMAGE_VIP
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0");
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj();
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj();
#endif

#if defined DODATKOWE_HP_VIP
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0");
#endif

#if defined LISTA_VIP
gMSGSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif

#if defined MENU_BRONI_VIP
register_logevent("Nowa_Runda", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("Restart_Rund", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in");
#endif

#if defined DODATKOWA_KASA_ZABICIE_VIP
register_event("Damage","Damage","b");
#endif

#if defined GRAVITACJA_VIP
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
#endif

#if defined VIP_WERSJA
register_clcmd("say /wersja","ViPWersja");
register_clcmd("say_team /wersja","ViPWersja");
#endif

#if defined INFO_VIP
register_clcmd("say /vip","ViPInfo");
register_clcmd("say_team /vip","ViPInfo");
#endif

#if defined LISTA_VIP
register_clcmd("say /vips","ViPLista");
register_clcmd("say_team /vips","ViPLista");
#endif

#if defined BULLET_DAMAGE_VIP
gAdvencedBulletDamage = register_cvar("vip_abd", "1");
g_recieved = register_cvar("vip_bulletdamage_recieved","1");
#endif

#if defined MENU_BRONI_VIP
gMenuBroniViPRunda = register_cvar("vip_menubroni_runda", "3");
#endif

gMaxPlayers = get_maxplayers();

register_cvar("vip_wersja", gWersjaPluginu, FCVAR_SERVER);
set_cvar_string("vip_wersja", gWersjaPluginu);
}
#if defined STATUS_VIP
public msgScoreAttrib( const MsgId, const MsgType, const MsgDest )
{
static id;
id = get_msg_arg_int( 1 );

if( ( get_user_flags( id ) & VIP ) && !get_msg_arg_int( 2 ))
{
  set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, ( 1 << 2 ) );
}
} 
#endif
#if defined MODEL_VIP
public plugin_precache()
{
precache_model(gModelGraczaCTVipPobieranie);
precache_model(gModelGraczaTTVipPobieranie);
}
#endif
#if defined PODWOJNY_SKOK_VIP
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] && (get_user_flags(id) & VIP))
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
  moze_skoczyc[id] = true;
}

return HAM_IGNORED;
}
#endif
#if defined BULLET_DAMAGE_VIP
public on_new_round(id)
{
g_enabled = get_pcvar_num(gAdvencedBulletDamage);
if(get_pcvar_num(g_recieved) && get_user_flags(id) & VIP)
{
  g_showrecieved = true;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{ 
  static attacker; attacker = get_user_attacker(id);
  static damage; damage = read_data(2); 
  if(g_showrecieved)
  {  
   set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
   ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage); 
  }
  if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & VIP)
  {
   switch(g_enabled)
   {
    case 1:
    {
	 set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
	 ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage);
    }
    case 2:
    {
	 if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
	 {
	  set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
	  ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage);
	 }
    }
   }
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#endif
public hook_death()
{
#if defined DODATKOWE_HP_VIP
nKiller = read_data(1);

if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
{
  nHp_add = DODAJ_HP;
}
else
{
  nHp_add = DODAJ_HS_HP;
}
nHp_max = MAX_HP;
if(!(get_user_flags(nKiller) & VIP))
  return;

nKiller_hp = get_user_health(nKiller);
nKiller_hp += nHp_add;
if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max;
fm_set_user_health(nKiller, nKiller_hp);
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
show_hudmessage(nKiller, "Dostales +%d hp", nHp_add);
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller);
write_short(1<<10);
write_short(1<<10);
write_short(0x0000);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(200);
write_byte(75);
message_end();
#endif

#if defined DODATKOWA_KASA_ZABICIE_VIP
if(read_data(1)<=gMaxPlayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + KASA_ZABICIE);
#endif
}
public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

#if defined MODEL_VIP
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
#endif

if(get_user_flags(id) & VIP)
{
  #if defined GRANATY_GB_VIP
  fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  #endif
  #if defined GRANAT_SG_VIP
  fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  #endif
  #if defined GRANAT_HE_VIP
  fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
  #endif
  #if defined KAMIZELKA_VIP
  fm_set_user_armor(id, 100);
  #endif
  #if defined PODWOJNY_SKOK_VIP
  moze_skoczyc[id] = true;
  #endif
  #if defined CICHE_CHODZENIE_VIP
  set_user_footsteps(id, 1);
  #endif
  #if defined GRAVITACJA_VIP
  if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & VIP)
  {
   fm_set_user_gravity(id, 0.4);
  }
  else if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & VIP)
  {
   fm_set_user_gravity(id, 1.0);
  }
  #endif
  //#if defined NIEWIDZIALNOSC_VIP
  fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 160);
  #endif
  #if defined MODEL_VIP
  if (userTeam == CS_TEAM_T)
  {
   cs_set_player_model(id, gModelGraczaTTVip);
  }
  else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  {
   cs_set_player_model(id, gModelGraczaCTVip);
  }
  else
  {
   cs_reset_player_model(id);
  }
  #endif
}
return HAM_IGNORED;
}
#if defined INFO_VIP
public ViPInfo(id)
{

show_motd(id, "ViP.txt");
}
#endif
#if defined LISTA_VIP
public ViPLista(id)
{
new nazwy_vip[33][32];
new message[256];
new count, x, len;

for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
{
  if(is_user_connected(i))
  {
   if(get_user_flags(i) & VIP)
   {
    get_user_name(i, nazwy_vip[count++], 31);
   }
  }
}

len = format(message, 255, "%s ViP'y ONLINE: ",COLOR);
if(count > 0)
{
  for(x = 0 ; x < count ; x++)
  {
   len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, nazwy_vip[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"");
   if(len > 96 )
   {
    print_message(id, message);
    len = format(message, 255, "%s ",COLOR);
   }
  }
  print_message(id, message);
}
else
{
  len += format(message[len], 255-len, "Brak ViP'ow Online");
  print_message(id, message);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
print_message(id, msg[])
{
message_begin(MSG_ONE, gMSGSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(msg);
message_end();
}
#endif
#if defined MENU_BRONI_VIP
public Restart_Rund()
{
Runda = 0;
}
public Nowa_Runda()
{
Runda++;
for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
{
  if(get_user_flags(i) & VIP)
  {
   if(Runda > get_pcvar_num(gMenuBroniViPRunda))
   {
    menu_broni(i);
   }
  }
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_broni(id)
{
new menu = menu_create("\rV.i.P - Menu Broni:", "menu_broni_wybor");

menu_additem(menu, "\wM4A1\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "0", 0);
menu_additem(menu, "\wAK47\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "1", 0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_broni_wybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
 
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data);
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);

switch(key)
{
  case 0:
  {
   if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T)
   {
    MaC4[id] = true;
   }
   else
   {
    MaC4[id] = false;
   }
  
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id,"weapon_m4a1");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120);
   give_item(id,"weapon_deagle");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 42);
   give_item(id,"weapon_knife");
   give_item(id, "weapon_hegrenade");
   give_item(id, "weapon_flashbang");
   give_item(id, "weapon_flashbang");
   give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   give_item(id, "item_assaultsuit");
   give_item(id, "item_thighpack");
   client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!");
  
   if (MaC4[id])
   {
    give_item(id, "weapon_c4");
    cs_set_user_plant(id, 1, 1);
   }
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
  } 
  case 1:
  {
   if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T)
   {
    MaC4[id] = true;
   }
   else
   {
    MaC4[id] = false;
   }
  
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id,"weapon_ak47");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120);
   give_item(id,"weapon_deagle");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 42);
   give_item(id,"weapon_knife");
   give_item(id, "weapon_hegrenade");
   give_item(id, "weapon_flashbang");
   give_item(id, "weapon_flashbang");
   give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   give_item(id, "item_assaultsuit");
   give_item(id, "item_thighpack");
   client_print(id, print_center, "Wziales AK47, Deagle i HE!");
  
   if (MaC4[id])
   {
    give_item(id, "weapon_c4");
    cs_set_user_plant(id, 1, 1);
   }
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif
#if defined DODATKOWA_KASA_ZABICIE_VIP
public Damage(id)
{
 
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint);
if(attacker<=gMaxPlayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & VIP)
{
  new money = read_data(2) * KASA_OBRAZENIA;
  if(hitpoint==1) money += KASA_HS_ZABICIE;
  cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#endif
#if defined DODATKOWA_KASA_BOMBA_VIP
public bomb_planted(id)
{
new money = cs_get_user_money(id);
new bonus = BOMBA_PODLOZENIE;
cs_set_user_money(id, money + bonus);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_defused(id)
{
new money = cs_get_user_money(id);
new bonus = BOMBA_ROZBROJENIE;
cs_set_user_money(id, money + bonus);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
#endif
#if defined VIP_WERSJA
public ViPWersja(id)
{
ColorChat(id, NORMAL, "Aktualna wersja pluginu^x04 %s^x01 na serwerze to^x03 %s^x01. Autorem pluginu jest^x04 %s", gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
}
#endif
#if defined GRAVITACJA_VIP
public Event_CurWeapon(id)
{
new clip,ammo;
new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo);

if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & VIP)
{
  fm_set_user_gravity(id, 0.4);
}
else
{
  fm_set_user_gravity(id, 1.0);
}
}
#endif


#10 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 22.01.2012 20:10

cs_player_models_api.inc do scripting/include twojego kompilatora
  • +
  • -
  • 1

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#11 I Eagle

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2012 20:15

dziekuje do zamkniecia :) 4 Reputki dalem bo 4 razy pomogles.

#12 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 22.01.2012 23:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych