Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]Nowa Wersja z *.ini i nowym typem misji.
#101
Napisano 05.02.2012 08:23
czy cos w tym stylu. Ograniczy to ze 2 graczy bedzie sie zabijac na zmiane przy pustym serwerze lub podkladac i rozbrajac pake czy tez ratowac hosty aby ponabijac sobie exp za misje.
Pozdrawiam
No i niestety nie działa ze starym codem byloby super gdyby pojawila sie wersja na starego.
#102
Napisano 05.02.2012 09:21
Dałoby radę zrobić przedział misji tylko dla vipa na flagę T?
Użytkownik Hernest edytował ten post 05.02.2012 09:22
#103
Napisano 05.02.2012 09:36
a i jeszcze dodałem fajną opcję coś pod coda bardziej niż diablo tryb kampanii że questy przechodzi się kolejno nie wybiera które chce tylko najpierw pierwszy potem jak się go wykona odblokowuje się 2 jeśli ktoś tak chce polecam zrobić nową zmienna w questach sprawdzanie czy ma daną liczbę i przy wykonaniu questa zwiększać ją o 1
Użytkownik szczepaneto edytował ten post 05.02.2012 09:39
#104
Napisano 05.02.2012 10:17
#105
Napisano 05.02.2012 10:22
//
edit
ale jestem ślepy ok już czaje sorka za spama ;d
Użytkownik heroes edytował ten post 05.02.2012 10:25
#106
Napisano 05.02.2012 11:54
Zrobi mi ktoś żeby do 600 lvl było misje.
+ w miare exp do tego lvl.
dam 10 +++++++++++
Amxx + sma + gotowe misje.ini
Zrobi mi ktoś żeby do 600 lvl było misje.
+ w miare exp do tego lvl.
dam 10 +++++++++++
Amxx + sma + gotowe misje.ini
masz tutaj sma, misje.ini CI nie zrobię, gdyż raz, to dużo pracy, dwa, to twój serwer i tylko Ty wiesz ile exp ma być w nagrodę
wcześniej wrzuciłem do 201 lvl, możesz go zedytować jak chcesz
robi się je bardzo łatwo
"a" "b" "c" "d"
a - przedział lvl (u Ciebie od 0 do 23)
b - ilość zabić/postawień c4/rozbrojeń/obrażeń
c - typ misji :
1 - Zabij x razy
2 - Podloz bombe x razy
3 - Rozbroj bombe x razy
4 - Zabij z head shotem x razy
5 - Uratuj Hosty x razy
6 - Zadaj x dmg ( liczba calkowita)
d - nagroda za wykonanie (ile exp dostanie)
np.:
"0" "5" "1" "400"
czyli rozdział pierwszy, 5 zabić, rodziaj misji: zabij x osób, nagroda 400 exp
Załączone pliki
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 05.02.2012 11:59
#107
Napisano 05.02.2012 14:17
#108
Napisano 05.02.2012 15:18
Załączone pliki
#109
Napisano 05.02.2012 15:48
Załączone pliki
#110
Napisano 05.02.2012 17:05
#111
Napisano 05.02.2012 17:38
//Questy INFO { // Przedzial, ile razy, typ misji, nagroda expa new MaxQuest; new QuestInfoMessage[][] = { "Musisz zabic jeszcze %i osob", "Musisz podlozyc bombe jeszcze %i razy", "Musisz rozbroic bombe jeszcze %i razy", "Musisz zabic jeszcze %i osob headshotem", "Musisz uratowac jeszcze %i razy hosty", "Musisz zadac jeszcze %i obrazen" }
dałeś niepotrzebnie " { " po "//Questy INFO" były 2 otwierające i jeden zamykający
#112
Napisano 05.02.2012 18:17
Pytanie mam do autora kiedy będą przedziały podstawowe i rozszerzone ma ktoś juz to?
A mam jeszcze problem bo mam 1.puste i dopiero 2.mam cos czemu tak ?
ma ktoś już nowe misje?
#113
Napisano 05.02.2012 18:20
aha ok THX
Pytanie mam do autora kiedy będą przedziały podstawowe i rozszerzone ma ktoś juz to?
A mam jeszcze problem bo mam 1.puste i dopiero 2.mam cos czemu tak ?
ma ktoś już nowe misje?
aha ok THX
Pytanie mam do autora kiedy będą przedziały podstawowe i rozszerzone ma ktoś juz to?
A mam jeszcze problem bo mam 1.puste i dopiero 2.mam cos czemu tak ?
ma ktoś już nowe misje?
w misje.ini nie wolno robić pustych lini, jak chcesz zrobić odstęp musisz na początku dać
;
#114
Napisano 05.02.2012 18:28
#115
Napisano 05.02.2012 18:53
byCZUS to mój autorytet
#116
Napisano 05.02.2012 18:59
#117
Napisano 06.02.2012 14:04
Propozycje misji:
Zdobądź w 1 rundzie xxxx Expa (w zależności kto jaki ma exp na serwerze to sobie ustawi)
Dostajesz perk 1/1 z Noza i musisz zabic x graczy w ciągu rundy albo rund
Misje HardCore
Aby wykonać daną misję trzeba wpłacić xxxx EXPA i jeżeli uda się wygrać to dostajesz swój exp + wygrany, jeżeli przegrasz to przegrywasz swój exp i nic nie wygrywasz (albo wprowadzić do już istniejących misji po przez funkcję w misje.ini
O wiele ciekawiej by to wyglądało
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#118
Napisano 06.02.2012 19:25
#119
Napisano 07.02.2012 13:31
Propozycje misji:
Zdobądź w 1 rundzie xxxx Expa (w zależności kto jaki ma exp na serwerze to sobie ustawi)
Dostajesz perk 1/1 z Noza i musisz zabic x graczy w ciągu rundy albo rund
Misje HardCore
Aby wykonać daną misję trzeba wpłacić xxxx EXPA i jeżeli uda się wygrać to dostajesz swój exp + wygrany, jeżeli przegrasz to przegrywasz swój exp i nic nie wygrywasz (albo wprowadzić do już istniejących misji po przez funkcję w misje.ini
O wiele ciekawiej by to wyglądało
Gh0st, fajnie by było jak byś tak zrobił.
A dodatkowy przydało by się że trzeba robić wszystkie misje po kolei bo tak to nie ma sensu. ;f
#120
Napisano 08.02.2012 20:51
Quest gracza XXX
Rozdzial XXX
Postep XXX/XXX
Info - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Za wszelką działającą pomoc stawiam +
Zauważyłem ,że wielu użytkowników w tym temacie chcę przesunąć ten napis z informacjami o wykonywanym queście ,ale jak dotąd nikt dokładnie na nie nie odpowiedział. Otóż moi państwo te informacje regulujemy współrzędnymi zawartymi w tym kodzie:
new Float:HudType[][3] = {- to są moje ustawienia, informacje o queście są po prawej stronie na górze ekranu.
{0.98, 0.20},
{0.98, 0.20},
{0.98, 0.20}
}
Można też to ustawić inaczej, wiedząc ,że współrzędna "x" reguluje poziom wiadomości HUD w poziomie, natomiast "y" w pionie i ,że mogą przyjąć minimalną wartość "0,00" i maksymalną "1,00". Współrzędna "y" jest tutaj liczona przeciwnie niż w matematyce - im niżej ,tym więcej, dlatego:
new Float:HudType[][3] = {
{0.00, 0.00},
{0.00, 0.00},
{0.00, 0.00}
}
odpowiada za lewy górny róg ekranu
natomiast:
new Float:HudType[][3] = {
{1.00, 1.00},
{1.00, 1.00},
{1.00, 1.00}
}
odpowiada za prawy dolny róg ekranu. Teraz kiedy wiemy które współrzędne odnoszą się do których punktów i znamy wartości które mogą przyjmować możemy tworzyć własne miejsca w których ma być pokazywana informacja np po środku ekranu na samej górze.
new Float:HudType[][3] = {
{0.50, 0.00},
{0.50, 0.00},
{0.50, 0.00}
}
Mam nadzieję ,że pomogłem poniżej jest mój kod ,sma który proszę przerobić według pierwszej części postu
Załączone pliki
Użytkownik maniek2614 edytował ten post 08.02.2012 20:57
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, łatwiejsze, dodawanie, swoich, questów, do, zrobienia
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych