/questy

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.01.2012 17:41
/questy
Napisano 22.01.2012 19:33
switch(ArrayGetCell(gTyp, i)) { case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) }
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 22.01.2012 20:20
Napisano 22.01.2012 19:38
Napisano 22.01.2012 20:29
Napisano 22.01.2012 20:32
new QuestyPrzedzial[][] = { {1, 32}, // 0 - Rozdzial 1 {32, 79}, // 1 - Rozdzial 2 {79, 109}, // 2 - Rozdzial 3 {109, 200} // 3 - Rozdzial 4
Napisano 22.01.2012 20:39
Napisano 22.01.2012 20:44
Napisano 22.01.2012 20:59
Naprawię.Wykryłem bug
Gdy wpiszę kill w konsoli automatycznie nalicza mi zabicie gracza.
A i pytanie gdzie się wyłańcza miganie tego hud ponieważ chciał bym dostosować je do reszty hud
Jest zapis na next mapęKoniecznie dodanie zapisu na nextmape
Tak żeby questy można było zrobić kiedy się chce . Bo na 1 mapę nie opłaca się robić .
Na pewno poprawię.tutaj brakuje opisu do zadania z hostami, dlatewgo jest dwa raze, aby HS
switch(ArrayGetCell(gTyp, i)) { case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) }
Jako, że mam zazwyczaj 20+ graczy, plugin będzie ostro testowany, będę zgłaszał jak coś zauważę
Też poprawięZmieniłem tylko w sma i w ini
new QuestyPrzedzial[][] = {
{1, 32}, // 0 - Rozdzial 1
{32, 79}, // 1 - Rozdzial 2
{79, 109}, // 2 - Rozdzial 3
{109, 200} // 3 - Rozdzial 4
I jak ktoś ma już level 32 nie może wybrać rozdziału drugiego;/
w publicku:A i pytanie gdzie się wyłańcza miganie tego hud ponieważ chciał bym dostosować je do reszty hud
public QuestInfoHUD()
Użytkownik Gh0st edytował ten post 22.01.2012 21:18
Napisano 22.01.2012 21:10
Napisano 22.01.2012 21:15
Napisano 22.01.2012 21:20
Zmieniłem tylko w sma i w ini
new QuestyPrzedzial[][] = { {1, 32}, // 0 - Rozdzial 1 {32, 79}, // 1 - Rozdzial 2 {79, 109}, // 2 - Rozdzial 3 {109, 200} // 3 - Rozdzial 4
I jak ktoś ma już level 32 nie może wybrać rozdziału drugiego;/
Zmieniłem tylko w sma i w ini
new QuestyPrzedzial[][] = { {1, 32}, // 0 - Rozdzial 1 {32, 79}, // 1 - Rozdzial 2 {79, 109}, // 2 - Rozdzial 3 {109, 200} // 3 - Rozdzial 4
I jak ktoś ma już level 32 nie może wybrać rozdziału drugiego;/
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 22.01.2012 21:31
Napisano 22.01.2012 23:41
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Napisano 24.01.2012 00:49
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Napisano 24.01.2012 09:24
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Napisano 24.01.2012 09:30
Napisano 24.01.2012 16:53
masz jakies polowanie do przbierasz postac mysliwego a obok ciebie lata jakis pies:D
Napisano 24.01.2012 17:17
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych