Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z komplikowaniem klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 D.Villa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Imię:G4FUN
  • Lokalizacja:4FUN
Offline

Napisano 21.01.2012 10:41

Witam !
Mam problem żeby skomplikować tą klasę:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "[Premium]General";
new const opis[] = "Dostaje Ak47 i M4A1 Carabine oraz zadaje o 10 obrazen wiecej(wiecej Int. = wieksze dmg) ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


I teraz prośba do was !
Może mi ktoś skomplikować tą klasę ?
Będę bardzo wdzięczny. ;)
  • +
  • -
  • 0
Zamierzasz kupić serwer ?

Pamiętaj ! Nie kupuj serwera

na OwnServer.pl !

#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2012 11:06

Po prostu użyłeś colorchat'u ale nie dałeś include. ;)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "[Premium]General";
new const opis[] = "Dostaje Ak47 i M4A1 Carabine oraz zadaje o 10 obrazen wiecej(wiecej Int. = wieksze dmg) ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


#3 D.Villa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Imię:G4FUN
  • Lokalizacja:4FUN
Offline

Napisano 21.01.2012 13:00

Jeszcze mam problem żeby skomplikować to :)
Będę bardzo wdzięczny !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Zamierzasz kupić serwer ?

Pamiętaj ! Nie kupuj serwera

na OwnServer.pl !





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych