Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
HLTV
Temat rozp. Spyder12, 12.02.2009 10:31
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.02.2009 10:31
Już drugi raz o to pytam.....
Ale tak:postawiłem serwa do kolegów, pomyślałem sobie że zobacze ich przez HLTV, jak mam konsole, podłączyłem sie tak jak gracz, i mam nazwa HLTV Proxy. Pózniej , popatrzyłem troche na google itp, okazuje się że do HLTV Proxy podłączają sie widzowie... czyli jeżeli ja jestem tym "Proxy" to udało by mi się tam podłączyć i oglądać rozgrywke?
wiem że tak niejasno przedstawione....
Ale tak:postawiłem serwa do kolegów, pomyślałem sobie że zobacze ich przez HLTV, jak mam konsole, podłączyłem sie tak jak gracz, i mam nazwa HLTV Proxy. Pózniej , popatrzyłem troche na google itp, okazuje się że do HLTV Proxy podłączają sie widzowie... czyli jeżeli ja jestem tym "Proxy" to udało by mi się tam podłączyć i oglądać rozgrywke?
wiem że tak niejasno przedstawione....
#2
Napisano 12.02.2009 10:55
HLTV umożliwia jakby podłączenie się do serwa jako widz, tylko że:
- widzisz to co działo się kilka minut wcześniej (nie na żywo)
- obsługuje więcej graczy (bodajże 255)
- nie laguje serwa, na który jest mecz
Więc jeśli podłączyłeś się do jakiegoś serwa i nie napotkałeś błędu można wpisać:
- widzisz to co działo się kilka minut wcześniej (nie na żywo)
- obsługuje więcej graczy (bodajże 255)
- nie laguje serwa, na który jest mecz
Więc jeśli podłączyłeś się do jakiegoś serwa i nie napotkałeś błędu można wpisać:
connect Twoje_IP:Porti oglądać to co się dzieje na serwie. Z konsoli HLTV można nagrać demo, które zawiera zapis rozgrywki z każdej perspektywy.
#3
Napisano 12.02.2009 11:04
ups, nie napisałem że to cs 1.6 nonsteam, więc tak , wbiłem na folder z cs em, włączyłem HLTV(konsole) podłączyłem się do serwa kolegi(kupiony) gdzie nie mają serwa HLTV, i teraz ja chyba robie za ten serw....
i jak mam sie do siebie podłączyć? bo jak widziałem na poradnikach:
HLTV proxy musi się podłączyć do serwera gry tak jak normalny gracz, jednakże przechodzi on od razu do grupy Spectators. Widzowie natomiast podłączają się do HLTV proxy i oglądają grę
i jak wbiłem przez konsole stałem się HLTV Proxy, i wg tego co piszę powinienem się podłączyć do HLTV Proxy i widzieć rozgrywke...
i jak mam sie do siebie podłączyć? bo jak widziałem na poradnikach:
HLTV proxy musi się podłączyć do serwera gry tak jak normalny gracz, jednakże przechodzi on od razu do grupy Spectators. Widzowie natomiast podłączają się do HLTV proxy i oglądają grę
i jak wbiłem przez konsole stałem się HLTV Proxy, i wg tego co piszę powinienem się podłączyć do HLTV Proxy i widzieć rozgrywke...
#4
Napisano 12.02.2009 11:16
Tak, podłącz się do serwera proxy(Twój komputer).
Przedtem sprawdź czy na serwie, do którego się podłączyłeś jest klient HLTV (w statusie ma steamID HLTV chyba)
Przedtem sprawdź czy na serwie, do którego się podłączyłeś jest klient HLTV (w statusie ma steamID HLTV chyba)
#5
Napisano 12.02.2009 11:26
Zaraz, zrobie to od nowa, więc teraz jestem w folderze cstrike, włączam HLTV i sie podpinam pod serwer
więc wpisuje connect 193.218.154.133:27363
no i jestem , teraz włączam drugi HLTV
i wpisuje mojeip i port 27015 czyli:
connect 83.26.17.9:27015
i powinno działac?
nie działa....
więc wpisuje connect 193.218.154.133:27363
no i jestem , teraz włączam drugi HLTV
i wpisuje mojeip i port 27015 czyli:
connect 83.26.17.9:27015
i powinno działac?
nie działa....
#6
Napisano 12.02.2009 11:28
Spójrz do hltv.cfg, trzeba poustawiać hasła.
[ Dodano: 12-02-2009, 11:30 ]
http://hlds.pl/Hltv_na_szybko
[ Dodano: 12-02-2009, 11:30 ]
http://hlds.pl/Hltv_na_szybko
#7
Napisano 12.02.2009 11:34
pisałem @up
nonsteama mam
nonsteama mam
#8
Napisano 12.02.2009 12:10
no i? różnica jest w ścieżce dostępu do hltv.exe i .cfg
#9
Napisano 12.02.2009 12:16
aha, to dzięki , zaraz będe kombinował
, nie wiem, nie umiem tego zrobić
dam ci hltv.cfg
// HLTV Proxy configuration file
// HLTV proxy runs this file on start up
// This file should only be edited if you want to broadcast a game
// set HLTV proxy name as shown in score board
name "HLTV Proxy"
// set HLTV name, how it should appear in game server browsers
// hostname "My HLTV Proxy"
// set offline info text clients will see as reject reason if HLTV isn't broadcasting yet
offlinetext "Sorry, game is delayed. Please try again later."
// delays broadcasting for 30 seconds
delay 30.0
// allow 3.5 KByte/sec as client rate. This is good a value
// for internet broadcasts. On LAN you may set this value to 10000
maxrate 3500
// log HLTV console in proxy.log
// logfile 1
// local chatting for HLTV spectators enabled
chatmode 1
// if game server is password protected, enable this line
// serverpassword "mypassword"
// proxy's adim password for rcon, commentator etc.
// adminpassword "mypassword"
// show message for 5 seconds each 60 seconds in center of X axis (-1) and
// above help text bar (0.85). Color given as hexadecimal RGBA .
loopcmd 1 60 localmsg "You're watching HLTV. Visit www.valvesoftware.com" 5 -1 0.85 FFA000FF
// hltv.tga will be shown instead of the default HLTV logo in spectator GUI
// bannerfile "hltv.tga"
// these commands will be executed on connecting spectator client and may be used
// to adjust settings for HLTV (for example voice parameters)
signoncommands "voice_scale 2; voice_overdrive 16; volume 0.5; echo Voice adjusted for HLTV"
echo hltv.cfg loaded.
PS: jak włącze 2 konsole HLTV, po wpiasniu connect i IP jest błąd i się HLTV zamyka....
, nie wiem, nie umiem tego zrobić
dam ci hltv.cfg
// HLTV Proxy configuration file
// HLTV proxy runs this file on start up
// This file should only be edited if you want to broadcast a game
// set HLTV proxy name as shown in score board
name "HLTV Proxy"
// set HLTV name, how it should appear in game server browsers
// hostname "My HLTV Proxy"
// set offline info text clients will see as reject reason if HLTV isn't broadcasting yet
offlinetext "Sorry, game is delayed. Please try again later."
// delays broadcasting for 30 seconds
delay 30.0
// allow 3.5 KByte/sec as client rate. This is good a value
// for internet broadcasts. On LAN you may set this value to 10000
maxrate 3500
// log HLTV console in proxy.log
// logfile 1
// local chatting for HLTV spectators enabled
chatmode 1
// if game server is password protected, enable this line
// serverpassword "mypassword"
// proxy's adim password for rcon, commentator etc.
// adminpassword "mypassword"
// show message for 5 seconds each 60 seconds in center of X axis (-1) and
// above help text bar (0.85). Color given as hexadecimal RGBA .
loopcmd 1 60 localmsg "You're watching HLTV. Visit www.valvesoftware.com" 5 -1 0.85 FFA000FF
// hltv.tga will be shown instead of the default HLTV logo in spectator GUI
// bannerfile "hltv.tga"
// these commands will be executed on connecting spectator client and may be used
// to adjust settings for HLTV (for example voice parameters)
signoncommands "voice_scale 2; voice_overdrive 16; volume 0.5; echo Voice adjusted for HLTV"
echo hltv.cfg loaded.
PS: jak włącze 2 konsole HLTV, po wpiasniu connect i IP jest błąd i się HLTV zamyka....
#10
Napisano 12.02.2009 15:35
Przecież HLTV działa na porcie v48 a serwer v47, w konsoli HLTV zobaczysz log błędu o zbieżności protokołów...
IP: ts3.cserwerek.pl
#11
Napisano 12.02.2009 15:38
Ja tam się nie znam na tym, ale wydawało mi się, że widziałem serwery NS z portem 48...
#12
Napisano 12.02.2009 16:14
No rzeczywiście, miałem to błąd, ale ja mam cs a z protokołem V48, to mógłbym z niego oglądać?
tzn z V48 to zapasowy, tak to gadamy cały czas o 47
tzn z V48 to zapasowy, tak to gadamy cały czas o 47
#13
Napisano 12.02.2009 16:55
HLTV nie jest odwrotnie kompatybilne, nie podepniesz hltv z protokołem v48 pod serwer z v47, poprostu się nie da, chyba że serwer przerobisz na steam, albo wgrasz plugin do metamoda umożliwiający grę z v47 i v48 jednocześnie, uprzedzam że nie działa na serwerach z procesorem AMD.
IP: ts3.cserwerek.pl
#14 Gość__*
#15
Napisano 12.02.2009 20:19
a zreszta , nie będę się z tym bawił, ale za fatyge każdemu pomógł
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych