Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problemy z przerobieniem perku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alechandro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:CC Janowiec
Offline

Napisano 19.01.2012 23:43

przerobilem perk na klase lecz nie dziala czy morze ktos to poprawic i dodac flage h


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
new const nazwa[] "Plonace Naboje"
new const opis[] "Masz 1/3 szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz."
new const bronie = 1<<CSW_HEGRANDE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new ma_KLASE[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_klasy[id] = wartosc;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]

if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)

if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()

remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()

palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.01.2012 15:10

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <xs>



#define MAX 32



new const nazwa[] = "Plonace Naboje";

new const opis[] = "Masz 1/3 szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz.";

new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 25;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 25;

new const wytrzymalosc = 25;



new sprite_fire, sprite_smoke;



new bool:ma_klase[MAX+1];

new palenie_gracza[MAX+1];



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis")

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

}

public plugin_precache()

{

    sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")

    sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")

}

public cod_class_enabled(id, wartosc)

{

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

    ma_klase[id] = false;

    

    

public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(attacker))

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 3) == 1)

    {

        if(task_exists(id+2936))

            remove_task(id+2936);

        palenie_gracza[id] = 25;

        new data[2]

        data[0] = id

        data[1] = attacker

        set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");

    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

public burning_flame(data[2])

{

    new id = data[0]

    

    if(!is_user_alive(id))

    {

        palenie_gracza[id] = 0

        remove_task(id+2936);

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    

    new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)

    get_user_origin(id, origin)

    

    if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))

    {

        message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)

        write_byte(TE_SMOKE)

        write_coord(origin[0])

        write_coord(origin[1])

        write_coord(origin[2]-50)

        write_short(sprite_smoke)

        write_byte(random_num(15,20))

        write_byte(random_num(10,20))

        message_end()

        

        remove_task(id+2936);

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    

    if(flags & FL_ONGROUND)

    {

        static Float:velocity[3]

        pev(id, pev_velocity, velocity)

        xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)

        set_pev(id, pev_velocity, velocity)

    }

    cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);

    

    message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)

    write_byte(TE_SPRITE)

    write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))

    write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))

    write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))

    write_short(sprite_fire)

    write_byte(random_num(5,10))

    write_byte(200)

    message_end()

    

    palenie_gracza[id]--

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Alechandro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:CC Janowiec
Offline

Napisano 02.02.2012 23:08

dzikes sory ze puzno ale leci plus

a czy moglbys dodac jakakolwiek wlage??
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych