#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
new const nazwa[] "Plonace Naboje"
new const opis[] "Masz 1/3 szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz."
new const bronie = 1<<CSW_HEGRANDE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new ma_KLASE[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_klasy[id] = wartosc;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.01.2012 23:43
przerobilem perk na klase lecz nie dziala czy morze ktos to poprawic i dodac flage h
#2
Napisano 20.01.2012 15:10
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> #define MAX 32 new const nazwa[] = "Plonace Naboje"; new const opis[] = "Masz 1/3 szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz."; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 25; new const wytrzymalosc = 25; new sprite_fire, sprite_smoke; new bool:ma_klase[MAX+1]; new palenie_gracza[MAX+1]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); } public plugin_precache() { sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr") } public cod_class_enabled(id, wartosc) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 3) == 1) { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 25; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(random_num(5,10)) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 02.02.2012 23:08
dzikes sory ze puzno ale leci plus
a czy moglbys dodac jakakolwiek wlage??
a czy moglbys dodac jakakolwiek wlage??
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych