Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] HuD w CoD:MoD da radę poprawić .?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 21:46

Witam da radę trochę wyżej ten hud dać.? żeby był maxymalnie pod radarem ??


Dołączona grafika


{
  new target = pev(id, pev_iuser2);

  if(!target)
   return PLUGIN_CONTINUE;
  
  set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id], get_user_health(id));//
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]^n[Zdrowie : %i]^n[Forum : Planeta-Fps.Xaa.Pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id], get_user_health(id));//

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jak coś to SMA daję w załączniku

Załączone pliki


Użytkownik Name166 edytował ten post 19.01.2012 21:55


#2 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 19.01.2012 22:01

spróbuj tego:
{
  new target = pev(id, pev_iuser2);

  if(!target)
   return PLUGIN_CONTINUE;
 
  set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id], get_user_health(id));//
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]^n[Zdrowie : %i]^n[Forum : Planeta-Fps.Xaa.Pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id], get_user_health(id));//

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

angel-little.png


#3 Name166

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 22:25

Dasz linka do poradnika .? jeśli jest Masz :plus: :)

#4 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 19.01.2012 23:21

Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > set_hudmessage


Tu wszystko masz na ten temat.

0.02,0.15 To odpowiada za to w jakim miejscu ma sie wyświetlić. (3 i 4 liczba)
  • +
  • -
  • 2

#5 Name166

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 23:30

Dzięki

#6 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 20.01.2012 07:28

Sciagnij sobie Amxx Studio tam masz opcje edytowania hud'u.

Wchodzisz: Generators -> hudmessage Generator
Tam masz do wyboru wszystko kolor, położenie, itp.
  • +
  • -
  • 2

angel-little.png


#7 Name166

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.01.2012 09:09

aha Dzięki

Temat można zamknąć !

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 20.01.2012 12:36

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych