←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)

  • +
  • -
arek_snk - zdjęcie arek_snk 19.01.2012

Witam.
Otóż mam taki problem, chcę dodać 1/3 z scouta ale nie działa, kod zamieszam w "public damage"

tutaj daje ponizszy kod jakiego uzywam
   if(player_class[attacker_id]==Troll && weapon == CSW_SCOUT)
{
new roll = random_num(1,3)
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}


z góry dziękuje za pomoc.
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 19.01.2012


   if(player_class[attacker_id] == Troll && weapon == CSW_SCOUT && random_num(3) == 1)
   {
         UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon)
         cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
   }
Odpowiedz

  • +
  • -
arek_snk - zdjęcie arek_snk 19.01.2012

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Argument type mismatch (argument 3) on line 1550

1 Errors.
Could not locate output file H:\Documents and Settings\Arek\Pulpit\dbmod_5.9l.amx (compile failed).

   if(player_class[attacker_id] == Troll && weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}


poprawiłem w random bo wywalało też bład

PS: Błąd jest tutaj
UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon)
Użytkownik arek_snk edytował ten post 19.01.2012 22:33
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 19.01.2012

UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon_scout)

lub

UTIL_Kill(attacker_id,id,scout)
Odpowiedz

  • +
  • -
arek_snk - zdjęcie arek_snk 20.01.2012

A nie przypadkiem

UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

?
Bo z tym nie wywaliło błędu.
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 20.01.2012

tak, dokładnie.
Odpowiedz