Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Scout 1/3 - Nie działa (Poprawcie kod?)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 arek_snk

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:104
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 19.01.2012 20:46

Witam.
Otóż mam taki problem, chcę dodać 1/3 z scouta ale nie działa, kod zamieszam w "public damage"

tutaj daje ponizszy kod jakiego uzywam
   if(player_class[attacker_id]==Troll && weapon == CSW_SCOUT)
{
new roll = random_num(1,3)
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}


z góry dziękuje za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 21:35


   if(player_class[attacker_id] == Troll && weapon == CSW_SCOUT && random_num(3) == 1)
   {
         UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon)
         cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
   }

  • +
  • -
  • 1

#3 arek_snk

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:104
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 19.01.2012 22:30

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Argument type mismatch (argument 3) on line 1550

1 Errors.
Could not locate output file H:\Documents and Settings\Arek\Pulpit\dbmod_5.9l.amx (compile failed).

   if(player_class[attacker_id] == Troll && weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}


poprawiłem w random bo wywalało też bład

PS: Błąd jest tutaj
UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon)

Użytkownik arek_snk edytował ten post 19.01.2012 22:33

  • +
  • -
  • 0

#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 22:43

UTIL_Kill(attacker_id,id,weapon_scout)

lub

UTIL_Kill(attacker_id,id,scout)
  • +
  • -
  • 1

#5 arek_snk

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:104
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 20.01.2012 20:54

A nie przypadkiem

UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

?
Bo z tym nie wywaliło błędu.
  • +
  • -
  • 0

#6 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.01.2012 22:59

tak, dokładnie.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych