Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prosta przeróbka pluginu na spadochron

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 dzemdzem

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Varsovia
Offline

Napisano 19.01.2012 17:54

Hej mam prośbę o prostą przeróbkę tego pluginu : http://amxx.pl/topic...hron-parachute/

Ponieważ będzie funkcjonował na CoD Modzie, to nie może być pod E. Chciałbym żeby uruchamiał się kiedy naciśniemy Spację (Skok) w powietrzu i działał dopóki jej nie puścimy.
Oprócz tego fajnie gdyby spadochron miały tylko osoby z flagą t :)

Z góry dzięki, dam piwo


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled
public plugin_precache()
   precache_model("models/parachute.mdl")
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
  formatex(cvarString,255,shortName)
  set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
  format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
  set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}
public client_connect(id)
  parachute_reset(id)
public client_disconnect(id)
  parachute_reset(id)
 
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
  remove_entity(para_ent[id])
  fm_set_user_gravity(id, 1.0)
  para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}
 
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
  if (is_valid_ent(para_ent[id]))
    remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
   fm_set_user_gravity(id, 1.0)

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}
public client_PreThink(id)
{
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
  if (get_pcvar_num(pDetach))
  {
   if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)
  
   if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
   {
    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
    return
   }
  
   frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
   entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
   entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
  
   if (frame > 254.0)
   {
    remove_entity(para_ent[id])
    para_ent[id] = 0
   }
  }
  else
  {
   remove_entity(para_ent[id])
   fm_set_user_gravity(id, 1.0)
   para_ent[id] = 0
  }
  return
}
if (button & IN_USE)
{
  new Float:velocity[3]
  entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
  if (velocity[2] < 0.0)
  {
   if(para_ent[id] <= 0)
   {
    para_ent[id] = create_entity("info_target")
    if(para_ent[id] > 0)
    {
	 entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
	 entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
	 entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
	 entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
    }
   }
   if (para_ent[id] > 0)
   {
    entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
    entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
    entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
    entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
    fm_set_user_gravity(id, 0.1)
   
    velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
    entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
   
    if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
    {
	 frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
	 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
	 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
	
	 if (frame > 100.0)
	 {
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
	 }
    }
   }
  }
  else if (para_ent[id] > 0)
  {
   remove_entity(para_ent[id])
   fm_set_user_gravity(id, 1.0)
   para_ent[id] = 0
  }
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
  remove_entity(para_ent[id])
  fm_set_user_gravity(id, 1.0)
  para_ent[id] = 0
}
}

stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}
stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych