Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HE 1/3

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 RedIce

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 19.01.2012 16:43

Chciałem zrobić klase 1/3 z HE i teraz moje pytanie brzmi:

Proszę o skonfigurowanie tego pliku żeby był on na HE a nie na każda broń :)

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits &amp; (1&lt;&lt;1) ) || random_num(1, 3) != 1 )<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;return HAM_IGNORED;

Użytkownik RedIce edytował ten post 19.01.2012 16:47

  • +
  • -
  • 0

#2 *RefresH*

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 19.01.2012 16:52

Trzeba dodać na początku:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)



i na smym końcu sma dodać:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

spróbuj dodać 1/3 z he tak jak tu.

A tu zmieniasz szanse:
  if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)


Poradnik by Goliath :)

Użytkownik *RefresH* edytował ten post 19.01.2012 16:59






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych