Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Informacje z poziomu innego serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 18.01.2012 00:27

Witam stworzylem sobie taki stock aby zwracal mi liczbe graczy an jakims serwerze

stock sprawdz_serwer()
{   
    new sockets,error
    sockets = socket_open("195.114.0.96",27041, SOCKET_UDP,error)
   
    new recv[1450]
    if(sockets <= 0 || error) {
        new err[40]
            switch(error) {
                case 0: err = "no error"
                case 1: err = "error while creating socket"
                case 2: err = "couldn't resolve hostname"
                case 3: err = "couldn't connect to given hostname:port"
            }
            log_to_file("blad.log","Couldn't connect to %s:%d, error: %s","195.114.0.96",27041,err)
            return 0
        }
    else if(socket_change(sockets,1)) {
        socket_recv(sockets, recv,1449)
       
        new end = strlen(recv)+1
        new info[6][64],i
        copy(info[0],63, recv[5])
       
        for(i = 1; i < 6; i++) {        //last value is for password, no more needed
            copy(info[i],63, recv[end])
            end += strlen(info[i])+1
        }
       
        if(info[5][0]>0)
            return info[5][0]
    }
    return 0
}

Lecz on nie działa, proszę o ukierunkowanie lub poprawienie owego kodu.
Kod ma tylko zwracac liczbe graczy na serwerze
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 00:35

no dobra masz socket_open ale gdzie masz wysyłanie ( socket_send ) na serwerze z którym się łączysz musi być plugin nasłuchujący na tym porcie i wysyłający ilość graczy
  • +
  • -
  • 0

#3 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 18.01.2012 12:52

Aha to musi być z poziomu 2 serw
A jak ma wygladac dany kod wysyłający

@ref

Mozna zamknąć +
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 12:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych