Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

VIP

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 BasurerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2012 21:41

Witam. Proszę was o napisanie pluginu VIP. Co ma dawać VIP:

* Mniejsza Grawitacja na Nożu
* Co runde HE
* Napisz VIP w ScoreBoard
* Jest wyświetlany po komendą /vips

Proszę o szybkie napisanie pluginu.

Za napisanie daje Reputacje.

Użytkownik BasurerO edytował ten post 17.01.2012 21:44


#2 HaCu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:143
  • GG:
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Biała
Offline

Napisano 17.01.2012 23:52

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define SCOREATTRIB_DEAD			    (1 << 0)
#define SCOREATTRIB_VIP				 (1 << 2)

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H

public plugin_init() {
    register_plugin("Vip", "0.1", "Drako")
    
    register_forward(FM_CmdStart,"CmdStart")
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1)
    
    register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
    
    g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
}

public CmdStart(id)
{
    new weapon=get_user_weapon(id)
    if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
    {
        if(weapon==CSW_KNIFE)
            entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
    }
}

public Odrodzenie(id)
{
    if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
    {
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
    }
}

public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{   
	    new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
	    
	    if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & VIP_FLAG))   
			    set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
	    
}

Masz wszystko oprócz listy vip ale to na 100% znajdziesz jako osobny plugin
  • +
  • -
  • 0

#3 BasurerO

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 12:44

Niestety :(
Kompilacja:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vipek.sma(21) : error 017: undefined symbol "g_MsgScoreAttrib"
vipek.sma(21) : warning 215: expression has no effect
vipek.sma(21) : error 001: expected token: ";", but found ")"
vipek.sma(21) : error 029: invalid expression, assumed zero
vipek.sma(21) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

#4 HaCu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:143
  • GG:
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Biała
Offline

Napisano 18.01.2012 12:47

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define SCOREATTRIB_DEAD						    (1 << 0)
#define SCOREATTRIB_VIP						  (1 << 2)

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H

new g_MsgScoreAttrib = 0;

public plugin_init() {
    register_plugin("Vip", "0.1", "Drako")
   
    register_forward(FM_CmdStart,"CmdStart")
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1)
   
    register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
   
    g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
}

public CmdStart(id)
{
    new weapon=get_user_weapon(id)
    if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
    {
	    if(weapon==CSW_KNIFE)
		    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
    }
}

public Odrodzenie(id)
{
    if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
    {
	    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    }
}

public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{  
		    new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
		   
		    if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & VIP_FLAG))  
						    set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
		   
}

Teraz na 100% działa
  • +
  • -
  • 1

#5 BasurerO

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 13:27

teraz się kompiluje ale na każdej broni jest grawitacja. A miało być na Kosie tylko. I nie pokazuje napisu VIP w ScoarBoard.

Użytkownik BasurerO edytował ten post 18.01.2012 13:55


#6 HaCu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:143
  • GG:
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Biała
Offline

Napisano 18.01.2012 14:09

z tym VIP w tabeli tak sie dzieje raz jest raz nie.

a co do grawitki zaraz naprawie.

@Edit

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define SCOREATTRIB_DEAD													(1 << 0)
#define SCOREATTRIB_VIP										   (1 << 2)

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H

new g_MsgScoreAttrib = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin("Vip", "0.1", "Drako")
  
	register_forward(FM_CmdStart,"CmdStart")
  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1)
  
	register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
  
	g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
}

public CmdStart(id)
{
	new weapon = get_user_weapon(id);
	if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
		}
	}
}

public Odrodzenie(id)
{
	if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
	{
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
	}
}

public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{  
    new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
				   
    if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & VIP_FLAG))  
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
				   
}

Zobacz

Użytkownik Drako edytował ten post 18.01.2012 14:12

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych