Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/1 z noża podczas gdy miało byc normalnie 55dmg


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 17.01.2012 20:26

Witam, posiadam serwer SJ, ostatnimi czasy pojawił się problem. Otóż z noża można zabic natychmiastowo przeciwnika :o z pewnością nie jest to problem w silniku soccerjama, bo wszystko dokładnie przeglądałem i sprawdzałem, a byc może w vipie, który ostatnio wgrałem na serwer, podejrzewam, że to on powoduje takie działanie.

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "V.i.P";
new const gWersjaPluginu[] = "3.5";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
/* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* Podziękowania: *
* Sn!ff3r(Seba) - za plugin Advanced Bullet Damage *
* Ludzią z AlliedMods - za status VIP w scoreboard oraz za kilka stockow ;) *
* AMXX.pl - za dokumentacje :P *
* Skromny - za pomysł na V.i.P :) *
* cajmert - za pomysł z dodaniem listy V.i.P jak rowniez motd z informacjami o nim ;) *
* Sm0ker - za kilka pomyslow co do dodatkow *
* Szyfrant - za trucie d*py o przepisanie tego na cvary i pcvary *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * */
#if cellbits == 32
#define OFFSET_CSMONEY 115
#else
#define OFFSET_CSMONEY 140
#endif
/* -=[ Flaga V.i.P ] =- */
#define VIP ADMIN_LEVEL_H
/* -=[ Lista graczy ktorzy posiadaja status V.i.P - Kolor ]=- */
static const COLOR[] = "^x04"
/* -=[ Lista Kolorow ]=-
* ^x01 - Info wyswietlane jest na zolto
* ^x03 - Info wyswietlane jest na zielono
* ^x04 - Info wyswietlane jest na kolor teamu (czerwono - TT / niebiesko - CT)
*/
new bool:moze_skoczyc[33];
new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
new health_add, health_hs_add, health_max, nKiller, nKiller_hp, nHp_add, nHp_max
new bool:g_silent[33]
new gMaxPlayers, gMSGSayText;
new Runda, gStatusIconMSG;
new bool:MaC4[33]
new g_has_custom_model[33]
new mpd, mkb, mhb
new vkp, vkr
new gPodwojnySkok, gAdvencedBulletDamage, gStatusViP, gDodatkoweHP, gCicheChodzenie;
new gModeleViP, gDodatkiViP, gInfoViP, gListaViP, gMenuBroniViP;
new gMenuBroniViPRunda, gGrawitacjaViP, gDodatkowaKasaZabicie, gDodatkowaKasaBomba, gInfoWersjaViP;
new gNiewidzialnoscViP, gKamizelkaViP;
new gJedenStrzal, gGOD;
enum CsTeams
{
CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
CS_TEAM_T = 1,
CS_TEAM_CT = 2,
CS_TEAM_SPECTATOR = 3
}
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu)

register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "msgScoreAttrib");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Ham_dmg");
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_player_prethink")

gMSGSayText = get_user_msgid("SayText")
register_logevent("Nowa_Runda", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("Restart_Rund", 2, "1=Game_Commencing")
register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in")
gStatusIconMSG = get_user_msgid( "StatusIcon" );
register_event("Damage","Damage","b")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")

register_clcmd("say /wersja","ViPWersja")
register_clcmd("say_team /wersja","ViPWersja")
register_clcmd("say /vip","ViPInfo")
register_clcmd("say_team /vip","ViPInfo")
register_clcmd("say /vips","ViPLista")
register_clcmd("say_team /vips","ViPLista")

g_type = register_cvar("vip_bulletdamage","0")
g_recieved = register_cvar("vip_bulletdamage_recieved","0")
health_add = register_cvar("vip_hp", "50")
health_hs_add = register_cvar("vip_hp_hs", "20")
health_max = register_cvar("vip_max_hp", "500")
mpd = register_cvar("vip_kasa_za_obrazenia","0")
mkb = register_cvar("vip_kasa_za_zabicie","0")
mhb = register_cvar("vip_kasa_za_headshota","0")
vkp = register_cvar("vip_kasa_podlozenie", "0")
vkr = register_cvar("vip_kasa_rozbrojenie", "0")

gPodwojnySkok = register_cvar("vip_skok", "1");
gAdvencedBulletDamage = register_cvar("vip_abd", "0");
gStatusViP = register_cvar("vip_status", "1");
gDodatkoweHP = register_cvar("vip_hp", "1");
gCicheChodzenie = register_cvar("vip_cichechodzenie", "0");
gModeleViP = register_cvar("vip_modele", "0");
gDodatkiViP = register_cvar("vip_dodatki", "0");
gInfoViP = register_cvar("vip_info", "0");
gListaViP = register_cvar("vip_lista", "1");
gMenuBroniViP = register_cvar("vip_menubroni", "0");
gMenuBroniViPRunda = register_cvar("vip_menubroni_runda", "0");
gGrawitacjaViP = register_cvar("vip_grawitacja", "0");
gDodatkowaKasaZabicie = register_cvar("vip_dkzabicie", "0");
gDodatkowaKasaBomba = register_cvar("vip_dkbomba", "0");
gInfoWersjaViP = register_cvar("vip_info", "0");
gNiewidzialnoscViP = register_cvar("vip_niewidzialnosc", "0");
gKamizelkaViP = register_cvar("vip_kamizelka", "0");
gJedenStrzal = register_cvar("vip_natychmiastowezabicie", "0");
gGOD = register_cvar("vip_niesmiertelnosc", "0");

gMaxPlayers = get_maxplayers();

register_cvar("vip_wersja", gWersjaPluginu, FCVAR_SERVER);
set_cvar_string("vip_wersja", gWersjaPluginu);
}
public msgScoreAttrib( const MsgId, const MsgType, const MsgDest )
{
if ( !get_pcvar_num(gStatusViP) ) return;

static id;
id = get_msg_arg_int( 1 );

if( ( get_user_flags( id ) & VIP ) && !get_msg_arg_int( 2 ))
{
set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, ( 1 << 2 ) );
}
}
public plugin_precache()
{
if ( !get_pcvar_num(gModeleViP) ) return;

precache_model("models/player/ViP_ct/ViP_ct.mdl")
precache_model("models/player/ViP_tt/ViP_tt.mdl")
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if ( !get_pcvar_num(gPodwojnySkok) )
return PLUGIN_CONTINUE;

if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] && (get_user_flags(id) & VIP))
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
moze_skoczyc[id] = true;
}

return HAM_IGNORED;
}
public on_new_round(id)
{
if (!get_pcvar_num(gAdvencedBulletDamage))
return PLUGIN_CONTINUE;

g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved) && get_user_flags(id) & VIP)
{
g_showrecieved = true
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public on_damage(id)
{
if (!get_pcvar_num(gAdvencedBulletDamage))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & VIP)
{
switch(g_enabled)
{
case 1:
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2:
{
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public hook_death()
{
if (!get_pcvar_num(gDodatkoweHP))
return;

nKiller = read_data(1)

if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
{
nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
}
else
{
nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
}
nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
if(!(get_user_flags(nKiller) & VIP))
return;

nKiller_hp = fm_get_user_health(nKiller)
nKiller_hp += nHp_add
if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
fm_set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(nKiller, "Dostales +%d hp", nHp_add)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
write_short(1<<10)
write_short(1<<10)
write_short(0x0000)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(75)
message_end()
}
public fwSpawn(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gDodatkiViP) )
return PLUGIN_CONTINUE;

if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

new CsTeams:userTeam = fm_get_user_team(id)

if(get_user_flags(id) & VIP)
{
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
if (!get_pcvar_num(gKamizelkaViP) )
{
fm_set_user_armor(id, 100)
}
if ( !get_pcvar_num(gPodwojnySkok) )
{
moze_skoczyc[id] = true;
}
if ( !get_pcvar_num(gCicheChodzenie) )
{
fm_set_user_footsteps(id, 1);
}
if ( !get_pcvar_num(gGrawitacjaViP) )
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_user_gravity(id, 0.4);
}
}
if ( !get_pcvar_num(gNiewidzialnoscViP) )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 160);
}
if ( !get_pcvar_num(gModeleViP) )
{
if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
fm_set_user_model(id, "ViP_tt")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
fm_set_user_model(id, "ViP_ct")
}
else
{
fm_reset_user_model(id)
}
}
if ( !get_pcvar_num(gGOD) )
{
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public Ham_dmg(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if ( !get_pcvar_num(gJedenStrzal) )
{
if(attacker < 1 || attacker > 32 || victim < 1 || victim > 32)
{
return HAM_IGNORED;
}
new hp = get_user_health(victim);
new dmg = floatround(damage);
new ile_zabrac = hp - dmg;
//client_print(0, print_chat, "Zabieram graczowi %d: %d hp, dostal %d, mial %d", victim, ile_zabrac, dmg, hp)
if(ile_zabrac > 0)
{
user_slap(victim, ile_zabrac, 0);
}
return HAM_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public forward_player_prethink(index)
{
if ( !get_pcvar_num(gCicheChodzenie) ) return;

if (g_silent[index])
{
set_pev(index, pev_flTimeStepSound, 999)
}
}
public client_disconnect(index)
{
if ( !get_pcvar_num(gCicheChodzenie) ) return;

g_silent[index] = false
}
public ViPInfo(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gInfoViP) ) return;

show_motd(id, "ViP.txt")
}
public ViPLista(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gListaViP) )
return PLUGIN_CONTINUE;

new nazwy_vip[33][32]
new message[256]
new count, x, len

for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
if(get_user_flags(i) & VIP)
{
get_user_name(i, nazwy_vip[count++], 31)
}
}
}

len = format(message, 255, "%s ViP'y ONLINE: ",COLOR)
if(count > 0)
{
for(x = 0 ; x < count ; x++)
{
len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, nazwy_vip[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"")
if(len > 96 )
{
print_message(id, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(id, message)
}
else
{
len += format(message[len], 255-len, "Brak ViP'ow Online")
print_message(id, message)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
print_message(id, msg[])
{
message_begin(MSG_ONE, gMSGSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
public Restart_Rund()
{
Runda = 0;
}
public Nowa_Runda()
{
Runda++;
for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
{
if(get_user_flags(i) & VIP)
{
if(Runda > get_pcvar_num(gMenuBroniViPRunda))
{
if ( !get_pcvar_num(gMenuBroniViP) )
{
menu_broni(i)
}
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_broni(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gMenuBroniViP) )
return PLUGIN_CONTINUE;

new menu = menu_create("\rV.i.P - Menu Broni:", "menu_broni_wybor")

menu_additem(menu, "\wM4A1\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "0", 0)
menu_additem(menu, "\wAK47\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "1", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_broni_wybor(id, menu, item)
{
if ( !get_pcvar_num(gMenuBroniViP) )
return PLUGIN_CONTINUE;

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
{
MaC4[id] = true;
}
else
{
MaC4[id] = false;
}

fm_strip_user_weapons (id)
fm_give_item(id,"weapon_m4a1")
fm_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
fm_give_item(id,"weapon_deagle")
fm_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 42)
fm_give_item(id,"weapon_knife")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
fm_give_item(id, "item_thighpack");
client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!")

if (MaC4[id])
{
fm_give_item(id, "weapon_c4");
fm_set_user_plant(id, 1, 1);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
{
MaC4[id] = true;
}
else
{
MaC4[id] = false;
}

fm_strip_user_weapons (id)
fm_give_item(id,"weapon_ak47")
fm_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
fm_give_item(id,"weapon_deagle")
fm_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 42)
fm_give_item(id,"weapon_knife")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
fm_give_item(id, "item_thighpack");

if (MaC4[id])
{
fm_give_item(id, "weapon_c4");
fm_set_user_plant(id, 1, 1);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Damage(id)
{
if (!get_pcvar_num(gDodatkowaKasaZabicie))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=gMaxPlayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & VIP)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
fm_set_user_money(attacker,fm_get_user_money(attacker) + money)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public death_msg()
{
if (!get_pcvar_num(gDodatkowaKasaZabicie))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(read_data(1)<=gMaxPlayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) fm_set_user_money(read_data(1),fm_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id)
{
if (!get_pcvar_num(gDodatkowaKasaBomba))
return PLUGIN_CONTINUE;

new money = fm_get_user_money(id)
new bonus = get_pcvar_num(vkp)
fm_set_user_money(id, money + bonus)

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_defused(id)
{
if (!get_pcvar_num(gDodatkowaKasaBomba))
return PLUGIN_CONTINUE;

new money = fm_get_user_money(id)
new bonus = get_pcvar_num(vkr)
fm_set_user_money(id, money + bonus)

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ViPWersja(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gInfoWersjaViP) ) return;

ColorChat(id, YELLOW, "Aktualna wersja pluginu^x04 %s^x01 na serwerze to^x03 %s^x01. Autorem pluginu jest^x04 %s", gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu)
}
/* -=[ V.i.P - Stocki ]=- */
stock fm_set_user_footsteps(index, set = 1)
{
if (set)
{
set_pev(index, pev_flTimeStepSound, 999)
g_silent[index] = true
}
else
{
set_pev(index, pev_flTimeStepSound, 400)
g_silent[index] = false
}
return 1
}
stock fm_get_user_footsteps(index)
{
return g_silent[index]
}
stock fm_get_user_health(index)
{
new health;
pev(index, pev_health, health)
return health;
}
stock fm_set_user_team(id, CsTeams:team)
{
set_pdata_int(id, 114, _:team)

dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id)

static teaminfo[12], iMsgid_TeamInfo
switch(team)
{
case CS_TEAM_UNASSIGNED:
teaminfo="UNASSIGNED"
case CS_TEAM_T:
teaminfo="TERRORIST"
case CS_TEAM_CT:
teaminfo="CT"
case CS_TEAM_SPECTATOR:
teaminfo="SPECTATOR"
}

if(!iMsgid_TeamInfo)
iMsgid_TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")

message_begin(MSG_ALL, iMsgid_TeamInfo)
write_byte(id)
write_string(teaminfo)
message_end()
}
stock CsTeams:fm_get_user_team(id)
{
return CsTeams:get_pdata_int(id, 114)
}
stock fm_set_user_model(client, const model[])
{
g_has_custom_model[client] = true

return engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, client, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, client), "model", model);

}
stock fm_reset_user_model( player )
{
g_has_custom_model[player] = false

dllfunc( DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player ) )
}
stock fm_set_user_money(id,money,flash=0)
{
set_pdata_int(id,OFFSET_CSMONEY,money,5);

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Money"),{0,0,0},id);
write_long(money);
write_byte(flash);
message_end();
}
stock fm_get_user_money(id)
{
return get_pdata_int(id,OFFSET_CSMONEY,5);
}
stock fm_set_user_plant(id, plant = 1, showbombicon = 1)
{
new plantskill = get_pdata_int(id, 193);

if(plant)
{
plantskill |= (1<<8);
set_pdata_int(id, 193, plantskill);

if(showbombicon)
{
message_begin(MSG_ONE, gStatusIconMSG, _, id);
write_byte(1);
write_string("c4");
write_byte(0);
write_byte(160);
write_byte(0);
message_end();
}
}
else
{
plantskill &= ~(1<<8);
set_pdata_int(id, 193, plantskill);
message_begin(MSG_ONE, gStatusIconMSG, _, id);
write_byte(0);
write_string("c4");
message_end();
}
}
stock fm_set_user_bpammo(id, weaponid, amnt)
{
static offset;
switch(weaponid)
{
case CSW_AWP: offset = 377;
case CSW_SCOUT,CSW_AK47,CSW_G3SG1: offset = 378;
case CSW_M249: offset = 379;
case CSW_FAMAS,CSW_M4A1,CSW_AUG,CSW_SG550,CSW_GALI,CSW_SG552: offset = 380;
case CSW_M3,CSW_XM1014: offset = 381;
case CSW_USP,CSW_UMP45,CSW_MAC10: offset = 382;
case CSW_FIVESEVEN,CSW_P90: offset = 383;
case CSW_DEAGLE: offset = 384;
case CSW_P228: offset = 385;
case CSW_GLOCK18,CSW_MP5NAVY,CSW_TMP,CSW_ELITE: offset = 386;
case CSW_FLASHBANG: offset = 387;
case CSW_HEGRENADE: offset = 388;
case CSW_SMOKEGRENADE: offset = 389;
default: return 0;
}
set_pdata_int(id,offset,amnt,5);

return 1;
}
/* -=[ V.i.P - Stocki ]=- */

Proszę o nie pisanie rzeczy typu : Usuń ten plugin, tylko jeżeli w ogóle to przerobienie .sma ;P
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#2 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:1262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.01.2012 20:29

pamiętaj, że w plecy standardowo zadaje się 175
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#3 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 17.01.2012 22:24

Tutaj niestety nawet zwykłym ciachnieciem (LPM) zabijasz od razu..
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych