Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Zmiana klasy na perk. Wielka prośba

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 every

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:148
  • GG:
  • Lokalizacja:Sztum
Offline

Napisano 16.01.2012 13:36

Tak jak w temacie. Zawartość .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Every";
new const opis[] = "test";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 10;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 7) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.01.2012 16:40

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>



new const nazwa[]   = "Every";

new const opis[]		= "test";



new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_perk[33];



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_perk(nazwa, opis);  

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

	

	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

	

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

	

	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public plugin_precache()

{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)

{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

	while(entRakiety > 0)

	{

		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

			remove_entity(entRakiety);

		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

	}

}

public cod_perk_enabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

	cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;

	ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

	cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);

	ma_perk[id] = false;

}

public cod_perk_used(id)

{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

	{

		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

	}

	else

	{

		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

		{

			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

		}

		else

		{

			if (is_user_alive(id))

			{

				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);

				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

			}

		}

	}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

	if(ma_perk[id])

		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

}



public fwSpawn_Rakiety(id)

{

	if(is_user_alive(id))

		ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;

}

public DotykRakiety(ent)

{

	if (!is_valid_ent(ent))

		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

	

	new Float:fOrigin[3];

	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];

	for(new i=0;i<3;i++)

		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

	write_byte(TE_EXPLOSION);

	write_coord(iOrigin[0]);

	write_coord(iOrigin[1]);

	write_coord(iOrigin[2]);

	write_short(sprite_blast);

	write_byte(32);

	write_byte(20);

	write_byte(0);

	message_end();

	new entlist[33];

	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)

	{

		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

			continue;

		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

	}

	remove_entity(ent);

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

	if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])

		return FMRES_IGNORED;

		

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

	{

		skoki[id]--;

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity,velocity);

		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

		set_pev(id, pev_velocity,velocity);

	}

	else if(flags & FL_ONGROUND)

		skoki[id] = 10;

	return FMRES_IGNORED;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)

{

	if(!ma_perk[id])

		return PLUGIN_CONTINUE

		

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {

		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)

			return FMRES_IGNORED;

		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )

			return FMRES_IGNORED;

		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity, velocity);

		velocity[2] += 250.0;

		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}

	return FMRES_IGNORED;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)

{

	new idattacker = get_user_attacker(id);

	

	if(!is_user_alive(idattacker))

		return;

		

	if(!ma_perk[idattacker])

		return;

		

	if(random_num(1, 7) != 1)

		return;

		

	client_cmd(id, "drop");

}




Użytkownik radim edytował ten post 16.01.2012 16:40

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 every

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:148
  • GG:
  • Lokalizacja:Sztum
Offline

Napisano 18.01.2012 08:08

Dziękuje, działa plusik dla ciebie. Można close.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 14:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych