Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu życzeń.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 15.01.2012 17:24

Witam. Proszę o przerobienie mojego menu życzeń. Teraz jest, że ostatniemu TT pokazuje się to menu. Chciałbym żeby było tak, że jak zostanie ostatni TT to CT włącza menu komendą /lr.
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "Menu Zyczen"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "JustBeFime"
//#define MAX 31
//new nazwa_gracza[MAX+1][64];
new gracz_id[33], wybrany;
new name[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","Death_Event","a");
register_event("HLTV","nowarunda","a","1=0","2=0");
register_clcmd("say /lr","menuzyczen");
}
public Death_Event() {
new Players[32],Num
get_players(Players,Num, "aceh", "TERRORIST")
for(new i=0;i<Num;i++) {
new id = Players[i]
if(!is_user_connected(id)) continue;
if(Num < 2) {
menuzyczen(id)
}
}
}
public nowarunda(id)
{
new players[32], ip[16], inum
get_players(players,inum)

for(new i,player; i <= inum; i++)
{
set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}
}
public menuzyczen(id) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
show_hudmessage(id, "Jestes ostatnim wiezniem! Wybierz zyczenie!")
new menu = menu_create("\r[JailBreak]\w Menu zyczen.","menuzyczenww");
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla mnie.");//1
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla...");//2
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w FreeDay dla wszystkich.");//3
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Quiz.");//4
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Sajmona.");//5
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Mam Talent.");//6
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Gramy w Pilke.");//7
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w CT rozkazuje spiewajaco.");//8
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT walczy ze mna na piesci.\y(Pojedynczo)");//9
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT daje mi swoja cala bron.");//10
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT wpisuje kill w konsoli \y(1 CT)\w.");//11
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT ma totalny bezruch przez 30 sekund.");//12
menu_additem(menu, "\r Nie chce zyczenia![KILL].");//13
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Cofnij");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public menuzyczenww(id, menu, item) {
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);
switch(item) {
case 0: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro Duch dla mnie!", nick)
}
case 1: {
DajDucha(id)
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro FreeDay dla wszystkich!", nick)
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Quiz!", nick)
}
case 4: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Sajmona!", nick)
}
case 5: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Mam Talent!", nick)
}
case 6: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro gramy w Pilke!", nick)
}
case 7: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro CT prowadzi spiewajaco!", nick)
}
case 8: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT walczy ze mna na piesci^x01 (Pojedynczo)", nick)
}
case 9: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT daje mi swoja cala bron!", nick)
}
case 10: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT wpisuje kill w konsoli^x01 (1 CT)", nick)
}
case 11: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT ma totalny bezruch przez 30 sekund", nick)
}
case 12: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 nie chce zyczenia...", nick)
user_kill(id)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public DajDucha(id) {
new menu = menu_create("Wybierz gracza komu chcesz dac ducha:", "Handle_Duch");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 1)
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public Handle_Duch(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(id, name, 32);
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro Duch dla^x03 %s !", name, wybrany);

return PLUGIN_HANDLED;
}


Refresh

[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 09.12.2012 01:55

Nie mam pomysłu na sygnę :<




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych