Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Edycja klasy na perk (perk - wybuchasz po śmierci)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 freeze4

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 16.01.2012 13:27

Mógłby mi ktoś pomóc przerobić to na perk?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Slowmen";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 30(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 65;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_armor(id, 125);
	ma_klase[id] = true;
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_armor(id, 0)
	ma_klase[id] = false;
}
public Death()
{
	new id = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
		Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();
	
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(id, pid, 30.0, 0.7);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

ref

reff

Użytkownik freeze4 edytował ten post 15.01.2012 20:21

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.01.2012 13:33

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fun>



new bool:ma_perk[33];



new const nazwa[] = "Slowmen";

new const opis[] = "Wybuchasz po smierci zadajac 30(+intelgencja) obrazen";



new sprite_blast, sprite_white;



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_perk(nazwa, opis);

    

    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}



public plugin_precache()

{

    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}



public cod_perk_enabled(id)

{

    set_user_armor(id, 125);

    ma_perk[id] = true;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

    set_user_armor(id, 0)

    ma_perk[id] = false;

}

public Death()

{

    new id = read_data(2);

    if(ma_perk[id])

        Eksploduj(id);

}



public Eksploduj(id)

{

    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

    entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);

    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);

    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);

    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

    

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

    write_byte(TE_EXPLOSION);

    write_coord(iOrigin[0]);

    write_coord(iOrigin[1]);

    write_coord(iOrigin[2]);

    write_short(sprite_blast);

    write_byte(32);

    write_byte(20);

    write_byte(0);

    message_end();

    

    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

    write_coord( iOrigin[0] );

    write_coord( iOrigin[1] );

    write_coord( iOrigin[2] );

    write_coord( iOrigin[0] );

    write_coord( iOrigin[1] + 300 );

    write_coord( iOrigin[2] + 300 );

    write_short( sprite_white );

    write_byte( 0 ); // startframe

    write_byte( 0 ); // framerate

    write_byte( 10 ); // life

    write_byte( 10 ); // width

    write_byte( 255 ); // noise

    write_byte( 255 ); // r, g, b

    write_byte( 100 );// r, g, b

    write_byte( 100 ); // r, g, b

    write_byte( 128 ); // brightness

    write_byte( 8 ); // speed

    message_end();

    

    new entlist[33];

    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

    

    for (new i=0; i < numfound; i++)

    {			   

        new pid = entlist[i];

        

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))

            continue;

        cod_inflict_damage(id, pid, 30.0, 0.7);

    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych