Jest to początek kodu do dodawania rakiet dla postaci
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])dokładnie chodzi mi o to. ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;. czy mogę to przenieść wyżej bo mam coś takiego public cod_class_enabled tylko tam znajduje sie uprawnienia klasy (Premium) i teraz chce się dowiedzieć czy mogę pod tym dodać
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 a tam to niżej usunąć wyglądało by tak (inaczej sie nie compiluje)
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez I.PO.CO.NICK");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;a początek kodu na rakiety nie miał by już
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
Moje drugie pytanie czy jak zrobię tak to m3 będzie zabierało obrażenia z ilością inteligencji
if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
jak dobrze mi sie zdaje to damage+1.0 jest to ile dodać dodatkowych obrażeń do broni a 1.0, idinflictor, damagebits); jest to ile ma dodać obrażeń z inteligencji
i jak zrobiłem tak to będę miał wyłączonego 1/x (np1/3 szansa na zabicie z m3) czy w jedynce muszę 0 w pisać ?? random_num(0,0) == 1)
i moje ostatnie pytanie jaki jest kod na 1/4 wywalenia broni przeciwnikowi
Sory za taką nie spójności
Oczywiściedam + Z góry thx


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


codperk_paralizującenaboje.amxx








