Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

EXP Event - COD Stary i Nowy.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 14.01.2012 17:34

*
Popularny

opis

Plugin dzięki któremu admin z IMMUNITETEM może włączyć "EXP Event" czyli zwiększony exp. Plugin działa na CoD stary i nowy.

komendy

w say /event

cvary

cod_eventczas "300" (standardowo, czas podajemy w sekundach!)
cod_eventxp "2000" - ilość expa kiedy event włączony
cod_eventoff "1000" - ilość expa kiedy event wyłączony

instalacja

Standardowa, tak jak każdy inny plugin.


UPDATE:
- 2 nowe cvary
- Optymalizacja kodu by DarkGL

- Zmiana print_chat na print_center :D

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 15.01.2012 14:50
update

  • +
  • -
  • 5

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 14.01.2012 20:09

Da się dodać, żeby info o Exp Event włączony na środku ekranu np. na zielono? Lub poprostu na środku ekranu się wyświetał.


Da się, zamiast tego:

client_print(0, print_chat, "EXP Event WLACZONY!");

Daj to:

client_print(0, print_center, "EXP Event WLACZONY!");

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 14.01.2012 20:27

// a dało by się zrobić aby podczas eventu leciałą muzyka?


Dałoby się, załóż nowy temat w odpowiednim dziale. Poza tym mogłoby się gryźć z roundsoundem jeżeli masz ;)
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 14.01.2012 20:34

mogles do tego calego serwer cmd dodac cvara


Jak Ty sobie to wyobrażasz? ;>

a tak to nikt nie wie jaki ma exp ;]


Nikt nie wie jaki ma exp ustawiony w swoim cod modzie? :crazy:
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 14.01.2012 21:04

W public Koniec(task_id) na dole ustaw tyle expa, ile masz normalnie za fraga.

public Koniec(task_id)
{
    new id = task_id - SPRAWDZ
   
    set_hudmessage(255, 212, 0, 0.01, 0.6, 0, 6.0, 3.0)
    show_hudmessage( id, "Koniec Eventu za %d sekund!", odlicz[id] )
   
    odlicz[id] -= 1
   
    if(odlicz[id] <= 0)
    {
        if( task_exists(task_id) )
        {
            remove_task( task_id )
        }
        server_cmd("cod_killxp 1000") // <---------------- TU
        client_print(0, print_chat, "EXP Event WYLACZONY!");
    }
}

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 15.01.2012 13:57

Apdejt
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 15.11.2013 18:55

mam coś lepszego od tego ;)

 

/event     Zwykły event x2 razy exp automatycznie zwiększa  x2 razy exp

 

/eventwin  Event która drużyna wygra  x3 razy exp zwiekszony automatycznie zwieksza plugin exp do x3 

 

 

wytestowany 500 razy działa   ;) stworzony by Gorus ;)

 

A co to kogo ***** obchodzi za przeproszeniem?


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 21.11.2013 16:01


gdy admin wpisze /event to włacza się event x2 razy exp wiekszy przesz czas jaki wyznaczysz każdy kto kogo zabije dostaje x2 razy expa np masz ustawione 100 expa to dostają 200 expa za zabicie ...

 

za***iście, ale co to kogo obchodzi?


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych