Poprawiłbyś to? Poleciało już max plusów

Po zrobieniu tak jak mówisz w tym pliku. Wyskakuje błąd:
codawans_elitetcetera.sma<107> : error 021
symbol already defined "TakeDamage"
codawans_elitetcetera.sma<112> : error 001
expected token ">", but found "return"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS_GODMOD 7 //SEKUND
new const nazwa[] = "Elitarna etcetera [MEGA PREMIUM]"
new const opis[] = "Ma 7 sekundy niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 350 procent obrazen z M4A1, posiada 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi. ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Prof. etcetera [MEGA PREMIUM]"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_
)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Aby kupic pisz GG: 16298787", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_M4A1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*3.5, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!(random_num(1,6) == 1)
return HAM_IGNORED;
if(ma_klase[idattacker])
client_cmd(this, "drop");
return HAM_IGNORED;
}
Ok sam zrobiłem, ale nie wyrzuca broni, oto .sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Elitarny kapitan [PREMIUM]";
new const opis[] = "Ma 1/1 szansy na zabicie z HE i z AWP, 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 105;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Profesjonalny kapitan [PREMIUM]"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Milej gry na cs-karolowo !", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(damagebits & DMG_HE && !random(1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!(random_num(1,7) == 1))
return HAM_IGNORED;
if(ma_klase[idattacker])
client_cmd(this, "drop");
return HAM_IGNORED;
}
Nikt nie wie?