Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Trebrons

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.01.2012 10:52

Witam. Mam problem z kompilacja tej klasy: codclass_cichykomando.sma . Podczas kompilacji wyskakują mi następujące błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_cichykomando.sma(43) : error 017: undefined symbol "ilosc_rakiet_gracza"
codclass_cichykomando.sma(43) : warning 215: expression has no effect
codclass_cichykomando.sma(43) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_cichykomando.sma(43) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_cichykomando.sma(43) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Proszę o kompilację tego pluginu :)

Oto sma:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 389
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 14.01.2012 15:02


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Cichy Komandos(SuperVIP)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM), 210 hp, bardzo szybki, nie slychac jego krokow i 1/3 HE, rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:ma_klase[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];


public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "Trebrons");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Skill-World.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych