#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Cichy Komandos(SuperVIP)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM), 210 hp, bardzo szybki, nie slychac jego krokow i 1/3 HE, rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Trebrons");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Skill-World.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}