/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const perk_name[] = "Ksiega szpiega";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Perk %s stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_perk[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_perk[id])
return;
if(!random(wartosc_perku[id]))
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Oraz przerobienie tego perka na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";
new bool:perk_uzyty[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
perk_uzyty[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_pev(id, pev_health, max_health);
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
perk_uzyty[id] = false;
Jakby ktoś mógł napisać co zrobił, by to przerobić byłbym wdzięczny (na przyszłość bym już nie zawracał wam głowy). proszę mnie nie odsyłać do poradników. Próbowalem.
Dziękuję.


Dodatki SourceMod














