Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerabianie perków(ogólne), i przerabianie ich na klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 chemijoo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 13.01.2012 19:38

Witam, mógłby mi ktoś powiedzieć, co trzeba zrobić (usunąć zapewne) aby przerobić ten perk tak, aby miał tylko 1/3 że pojawisz się na respie przeciwnika? (brak stroju przeciwnika)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new const perk_name[] = "Ksiega szpiega";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	ma_perk[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Perk %s stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_perk[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(!ma_perk[id])
		return;
		
	if(!random(wartosc_perku[id]))
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
		
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
		
		cs_set_user_team(id, team);
	}
	ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}




Oraz przerobienie tego perka na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";


new bool:perk_uzyty[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
	perk_uzyty[id] = false;
	
public cod_perk_used(id)
{
	if(perk_uzyty[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
	
	if(get_user_health(id) == max_health)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	set_pev(id, pev_health, max_health);
	perk_uzyty[id] = true;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
	perk_uzyty[id] = false;





Jakby ktoś mógł napisać co zrobił, by to przerobić byłbym wdzięczny (na przyszłość bym już nie zawracał wam głowy). proszę mnie nie odsyłać do poradników. Próbowalem.

Dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#2 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 13.01.2012 20:51

  cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);


I tam gdzie są liczby chyba trzeba wpisać 3 ale nie jestem pewny.

Użytkownik Szymon95 edytował ten post 13.01.2012 20:51

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 chemijoo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 13.01.2012 20:55

Ale co zrobić, żeby nie bylo wyglądu jak wróg
  • +
  • -
  • 0

#4 Pa+hetiC

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gołębiów
Offline

Napisano 14.01.2012 02:26

public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Usuń.

Użytkownik Pa+hetiC edytował ten post 14.01.2012 02:29

  • +
  • -
  • 0

"każda ominięta walka jest walką zwycięską"


Born to be dead.
Pa+hetiC





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych