Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pomoc w przerobienie klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GrubyKiller

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:G-D
Offline

Napisano 13.01.2012 17:23

Witam proszę o Naprawienie pełnego magazynka za fraga i dodanie 70 hp za frag.Dam ++.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[]   = "Elektro(Premium)";
new const opis[]    = "Posiada +70 dmg wiecej,2 pioruny (uzycie klawiszem e),pełen magazynek za kazde zabojstwo";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 75;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 75;
new const wytrzymalosc = 75;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[Elektro] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_blyskawic[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 51);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
  if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
  set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
  return weaponid;
}
return 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 2 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_blyskawic[id]--;
  puscBlyskawice(id, ofiara, 350.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )   // start entity
write_short( endEntity )     // end entity
write_short( iSprite )   // model
write_byte( startFrame )     // starting frame
write_byte( frameRate )  // frame rate
write_byte( life )   // life
write_byte( width )  // line width
write_byte( noise )  // noise amplitude
write_byte( red )    // red
write_byte( green )  // green
write_byte( blue )   // blue
write_byte( alpha )  // brightness
write_byte( speed )  // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 350.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == true) {
  ilosc_blyskawic[id] = 2;
}
}
new skoki[33];
public CmdStart(id, uc_handle)
{
   if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
   return FMRES_IGNORED;
  
   new flags = pev(id, pev_flags);
  
   if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
   {
   skoki[id]--;
   new Float:velocity[3];
   pev(id, pev_velocity,velocity);
   velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
   set_pev(id, pev_velocity,velocity);
   }
   else if(flags & FL_ONGROUND)
   skoki[id] = 1; //
  
   return FMRES_IGNORED;
}


#2 *RefresH*

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 13.01.2012 18:31

sprawdź nie testowane:

Załączone pliki


Użytkownik *RefresH* edytował ten post 13.01.2012 18:31






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych