Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error z zabieraniem HP.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 11.01.2012 21:27

stock UTIL_Damage(attacker, victim, Float:fDamage, damagebits, ent = 0, const szWeapon[] = ""){
        static info_target = 0;
        if(!info_target)
                info_target = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
        
        if(pev_valid(ent))
                ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits); // Linia 509
        else{
                ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, info_target);
                set_pev(ent, pev_classname, szWeapon);
                ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
                set_pev(ent, pev_flags, FL_KILLME);
        }
}


L 01/11/2012 - 13:03:04: [AMXX]    [0] natives.inl::UTIL_Damage (line 509)
L 01/11/2012 - 13:03:04: [AMXX]    [1] natives.inl::Zadaj_Damage (line 349)
L 01/11/2012 - 13:03:04: Unhandled dynamic native error
L 01/11/2012 - 13:03:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Test.amxx")
L 01/11/2012 - 13:03:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zabierz_hp")

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, damagebits, ent, const szWeapon[])
{
if(pev(ofiara, pev_takedamage))
{
UTIL_Damage(atakujacy, ofiara, obrazenia, damagebits, ent, szWeapon) // linia 349
}


Gdzie jest błąd?
}


#2 Denox

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.01.2012 15:59

Problem trzeba opisać a nie sam kod :facepalm: i to nie wiadomo co do czeg. nie wiem o jakie zabieranie hp chodzi :mur:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych