Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmiana obrażeń broni w danej klasie.

cod nowy zmiana obrażeń broni w danej klasie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tded

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 13.01.2012 15:11

Witam

Jak zwiększyć obrażenia z jednej broni lub całej klasy.
Bez pluginu damage_control bo to ma dotyczyć tylko konkretnej klasy.

Z góry dziękuję za pomoc.

refresh
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#2 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 14.01.2012 11:47

chcesz DMG np: +5dmg dla M4a1 czy +5dmg (+int) czy 5% więcej obrażeń ? i z lub bez int ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#3 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 14.01.2012 12:00

myślałem raczej o bazowym zadawaniu 100 dmg, a za 1 int. + 0,5 dmg do wartosci bazowej.

Użytkownik Tded edytował ten post 14.01.2012 12:02

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#4 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 14.01.2012 12:07

przerobiony kapitan powiedz czy działa...

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "+70 obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Dziekujemy za zakup klasy %s", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

w opisie dodaj że +70 dmg z m4a1
  • +
  • -
  • 0

#5 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 14.01.2012 12:12

niestety potrzebny kompilator lokalny, ja go nie mam...

Użytkownik Tded edytował ten post 14.01.2012 12:12

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#6 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 14.01.2012 12:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



#define DMG_BULLET (1<<1) 



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Kapitan";

new const opis[] = "+70 obrazen";

new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 35;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 100;



public plugin_init() 

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

ColorChat(id, GREEN, "Dziekujemy za zakup klasy %s", nazwa);

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

ma_klase[id] = false;



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0

#7 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 15.01.2012 01:16

niestety nie działa...

[ref]
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#8 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.01.2012 09:33

jak już to taki kod:
 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "+70 obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Dziekujemy za zakup klasy %s", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Zabiera 100hp +1pkt int = 1dmg

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, zmiana obrażeń broni w danej, klasie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych