opis:
Plugin został stworzony specjalnie pod ZombieModa. Na początku rundy CT jak zombie mogą wybrać swoje klasy. Każda klasa ma swoje + i - więc granie TP jest bardzo ważne przy tym modzie.
Klasy:
Hunter: Mistrz ukrywania się i polowania w ciemności. Woli polować na zombie niż przednimi uciekać. Pomaga mu w tym jego ESP i noktowizor. Jest naprawdę straszna bronią przeciwko zombiaką. Na starcie dostaje Auto shota Medyk: Leczy swoją druzyne podczas bitwy. Słabe statystyki sprawiają że jest on slaby w starciu. Więc jeśli zombie go dopadna juz po nim. Jego zadaniem jest za to leczenie druzyny i chronienie jej przez zalażeniem. Wpisz w konsoli: bind f +heal Przytrzymaj F żeby zacząć leczyć. Na starcie dostaje M3 Mechanik Buduje struktury niedostępne dla zombich. Słabszy od myśliwego, ale też radzi sobie w starciu. Na starcie dostaje MP5 Navy & Dual Elites.
Wymagane Moduły:
amxmodx
cstrike
fun
Jak uruchomić budowanie struktur dla mechanika:
Kiedy ten plugin działa sam mechanik nie będzie mógł nic robić!
Musisz dodać własne pluginy takie jak: Laserowe miny czy też Sentry guns - AlliedModders
Mechanik dostaje na początku rundy $16000 podczas gdy inne klasy otrzymują $8000.
Tak więc mechanik jest jedyną klasa z pieniążkami, i dlatego jest jednyną klasą która może budować coś.
Można to zrobic poprostu w 3 prostych krokach:
Step ONE: Znajdź ciekawy plugin i zanistaluj go na serwerze
Step TWO: Ustaw ten plugin
Step THREE: Zrestartuj serwer i uzywaj mechanika
Cvarki
//--------------------, // Survivor Mod CVARs | //--------------------* //--- Wpisujemy je do amxx.cfg lub server.cfg. // Głowne Cavary survivor_enable 1 // Plugin ON/OFF survivor_nvgmode 2 // 0 nie dawaj noktowizora 1 daj noktowizor i go odpal 2 daj noktowizor ale go nie odpalaj (opcja dla myśliwych) survivor_delay 10.0 // po ilu sekundach ma sie pojawiac menu z klasami? // ESP CVARs esp_enable 1 // Włączenie ESP dla myśliwych? esp_freq 1.0 // Adjust frequency of appearance of esp rings. (Float) esp_radius 400 // Adjust radius of ESP rings. (Integer) // Healing CVARs heal_hp 25 // Amount of health replenished each heal. (Integer) heal_ap 25 // Amount of health replenished each heal. (Integer) heal_freq 2.5 // Frequency of heals. Set above 1.0s to see effects. (Float)(Seconds) //--- Copy and Paste into server.cfg. //-----, // End | //-----*Wersja Amxx w załaczniku jest zrobiona dla Zombi Plage. Jesli chcesz używac tego dla innego moda edytuj ten fragment sma
//#define BIO // (BIOHAZARD) //#define SWARM // (ZOMBIE SWARM) #define PLAGUE // (ZOMBIE PLAGUE) (DEFAULT) Wybierz odpowiedni plugin reszte oznacz //
Download : w załączniku
