Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodatek do klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziemniak

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.01.2012 13:49

Cześć .! Jak będzie wyglądał kod na :

1/3 szansy na zabicie z broni scout?


#2 grzesiu131

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:180
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2012 14:07

Coś takiego

new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Użytkownik grzesiu131 edytował ten post 10.01.2012 14:08

  • +
  • -
  • 1

#3 Ziemniak

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.01.2012 14:09

ale co mam dodać do kodu klasy ;x?

#4 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.01.2012 14:12

jaaaa cię a nie było ? :mur:

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/

#5 Ziemniak

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.01.2012 14:24

czyli aby miała 1/3 to wyglądać ma tak?

 if(weapon == CSW_SCOUT  && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


#6 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.01.2012 14:26

yes {tak}





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych