Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [TF2] Beacon Tag (v1.0 1/9/2011)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7172
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 09.01.2012 23:09

<p>Description
Please read the whole post. if you can't be bothered to read the post, I can't be bothered to help you.

When the plugin is enabled or round start a random player is picked to be beaconed. If they are killed the person who killed them is now beaconed.

Admin Commands
  • sm_btpick <#userid|name>
Allows the admin to pick a random player to be beaconed/it.
  • sm_btshuffle
Allows the admin to shuffle who is beaconed/it.


ConVars
  • sm_beacontag -- 0/1 -- Enable or disable the plugin functionality.
  • sm_bt_radius -- min 50 max 1500 -- Radius of the beacon.
Installation
Place the .smx file in your sourcemod plugins folder.

Plans
  • DOD:S Version
Changelog
1.0
  • Initial release.

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (beacontag.sp - 9.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych