Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka problemow (Sklep)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 AurissPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.01.2012 14:42

Witam.
Otóż jestem w trakcie pisania sklepu no i natrafiłem na kilka problemów z którymi nie moge sobie poradzić.

Oto Sma PLUGINU:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <Cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Dilerzy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Auriss"
#define HP_MAX 150
#define HP_ADD 10
new name [32]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "sklep")
register_logevent( "RoundEnd", 2, "1=Round_End" );





}
public sklep(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new sklep = menu_create("\rDealerzy:", "wybieranie")
menu_additem(sklep, "\yMarihuana\r (1000$)", "1", 0)
menu_additem(sklep, "\yAmfetamina\r", "2", 0)
menu_additem(sklep, "\yEctasy", "3", 0)
menu_additem(sklep, "\yKokaina", "4", 0)
menu_additem(sklep, "\yHeroina", "5", 0)




menu_setprop(sklep, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, sklep, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Takie Zabawy to tylko dla zywych...")
}


}
public wybieranie(id, sklep, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep)
client_print(id, print_chat,"Slabiutko... Nie Lubie nie zdecydowanych!") // ZAMKNIECIE SKLEPU
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(sklep, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:{

static ile=0
ile++

if(cs_get_user_money(id)<1000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie gownie, wiec nie zawracaj mi d*py!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else if(ile > 3)
{
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-1000, 1) //gracz placi 1000$
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03To pajac i przesadzil z ^x02prochami...^x03 IDIOTA!", name)
// TUTAJ BEDZIE CO SIE DZIEJE JAK PRZESADZISZ!!!!!!
}
else if(ile > 1, ile < 3)
{
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-1000, 1) //gracz placi 1000$
set_task(10.0, "leczenie", _, _, _, "1");
menu_destroy(sklep)
client_print(id, print_chat, "Milo sie robi z toba Interesy, tylko Uwazaj. Co za duzo to nie zdrowo")
}
else if(ile > 2, ile < 4)
{
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-1000, 1) //gracz placi 1000$
set_task(5.0, "leczenie", _, _, _, "b");
menu_destroy(sklep)
client_print(id, print_chat, "Milo sie robi z toba Interesy, tylko Uwazaj Bo Zaraz Sie Zjarasz na Maxa...")
}



else
{
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-1000, 1) //gracz placi 1000$
set_task(15.0, "leczenie", _, _, _, "b");
menu_destroy(sklep)
client_print(id, print_chat, "Milo sie robi z toba Interesy! Zapraszam nastepnym razem po wiecej")

}





}

case 2:
{



}
case 3:
{


}

case 4:
{
client_cmd(id,"fixer")
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
public leczenie(id)
{

if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_health(id) < HP_MAX)
{

fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD);
client_print(id, print_chat, "////////////////////////");
client_print(id, print_chat, "ZACIAGASZ SIE@@@@@@@@");
client_print(id, print_chat, "////////////////////////");
}

}
public RoundEnd(id) /// TUTAJ WRZUCAC WSZYSTKIE TASKI I KONCZACE SIE PRZYWILEJE NA ZAKONCZENIE RUNDY!!!!!!!!!!!!
{
remove_task(1, 1)
}


A oto moje problemy:

1.Chciałem aby kiedy wybierze się Marihuane to do zmiennej ile dodawane było 1. Jeżeli ile miało 1 to była wywoływany inny warunek niż jak 2.( chyba widać to w sma) Niestety jakoś dziwnie mi to wyszło i chyba nie do końca działa to po mojej myśli. Może da się to jakoś uprościć bo jest strasznie Namieszane
2. Nie wiem czemu kiedy kupi się ten Przedmiot to plugin zabiera pieniądze, daje info w say'u, ale nie wywołuje taska z leczeniem... Może coś pokręciłem, prosił bym o poprawienie błędu.
3. Chce aby na koniec rundy efekt prochów się kończył a zmienna ile powracała do pierwotnej wartości = 0. Na samym dole pluginu dodałem :


public RoundEnd(id) /// TUTAJ WRZUCAC WSZYSTKIE TASKI I KONCZACE SIE PRZYWILEJE NA ZAKONCZENIE RUNDY!!!!!!!!!!!!
{
remove_task(1, 1)
}


Ale nie jestem pewien czy to zadziała bo nie miałem jak sprawdzić( problem 2 - task w ogóle mi się nie wywołuje), a także nie mam pojęcia jak zmienić wartość zmiennej ile na początkową.
4. Jeżeli widzicie jakieś inne błędy to proszę o wskazanie.

Proszę o pomoc. Oczywiście daję ++ oraz ofiaruję moją dozgonną wdzięczność:)
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.01.2012 15:24

Namieszane nie źle...
Opisz dokładnie co mają dane rzeczy robić...za ile itp...
  • +
  • -
  • 0

#3 AurissPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.01.2012 14:37

znaczy chodzi mi tylko na razie o opcje nr 1 czyli marihuana. Jak to ogarne to zrobię reszte. No a chodzi głównie o to że kiedy kupisz Marihuanę za 1000$ to w czasie tej rundy(w której to kupiłeś) będzie ci leczyło po 10 hp na 15sek. Jeżeli kupisz ją 2 raz to będzie leczyło 10hp na 10sek, a jeżeli 3 raz to 10hp na 5 sek. Jeżeli kupisz 4 raz to ma włączyć się opcja że przedawkowałeś. A co przez to przedawkowanie ma się dziać to sam wymyślę :) Chciał bym też jeżeli można zrobić że kiedy wybierzemy Marihuana to otwiera nam się nowe menu z opisem co kupienie jej da czyli:
Marihuana: Regeneracja HP
a pod spodem 3 opcje do wyboru
1. Kup 1 Gram (1000$)
2. Kup 2 Gramy(2000$) ( równe z kupieniem 2 razy)
3. Kup 3 Gramy(3000$) ( równe z kupieniem 3 razy)

@@
REFRESH

No Kurcze pomoż ktoś:D

Użytkownik AurissPL edytował ten post 09.01.2012 19:53

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych