Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Na mefisto nie działa own invisible oraz mega invisible .
#1
Napisano 08.01.2012 19:20
#2
Napisano 08.01.2012 19:24
Jesli nie to nie zgadne jakiego wiec pomoz mi i innym, i powiedz jak chcesz pomocy.......
#3
Napisano 09.01.2012 19:13
Mam jeszcze problem taki z rakietami ,że jak używam itemu 1/1 np.ropiejaca esencja destrukcji i mam scouta to jak strzelam rakietami to one też zadają 1/1 .
#4
Napisano 10.01.2012 20:25
Czekam na pomoc również
#5
Napisano 12.01.2012 15:50
#6
Napisano 12.01.2012 17:19
#7
Napisano 12.01.2012 17:27
#8
Napisano 12.01.2012 18:45
#9
Napisano 12.01.2012 19:02
Jak ktoś ma większość funkcji edytowanych to Ci .sma nie da .
#10
Napisano 12.01.2012 20:19
daj wycinek pluginu odpowiadajacy za ow funkcje.
#11
Napisano 12.01.2012 22:10
Ty w ogóle wiesz o co Nam chodzi?Nam chodzi o to ze Mefisto ma Niewidzialnosci z 255 zmniejszona do 100 i jak sie dostanie Mega Invisible powinno zmniejszyc a to niedziala
#12
Napisano 13.01.2012 07:56
Czekamy na jakąs odp;d
#13
Napisano 13.01.2012 13:22
to pokarz logi?
Coś z gramatyką jesteś na bakier to pierwsza sprawa ,a druga jeśli nie wiesz o co chodzi to nie nabijaj postów .
#14
Napisano 13.01.2012 15:22
To jest fragment ORYGINALNEGO kodu Onyke, komentarze moje. Jeden z niedziałających itemków ma player_b_inv[id]=8, jest to jak się nie myle, own invisible. Zobaczcie teraz na algorytm
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] //255 - 8 = 247
render = 150
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20 //247 (tutaj następuje zaokrąglenie w górę, do liczby podzielnej przez 20 - jest to 260) :20 = 13
render-- // zatem render = 150-13 = 137
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Zatem po otrzymaniu itemka, render zmienił się z 150 na 137 - jest to niedużo i być może dlatego tego nie zauważacie.
Tu się kryje jeszcze taka ironia, że itemek Mega Invisible, zmniejsza niewidzialność DOKŁADNIE o tyle samo co Own Invisible przy mefiście, bo 255-1 zaokrąglone daje też 260.
Pozdróweczki, jak nie rozumiecie, przeczytajcie ze 3 razy. Miło by było jakby Onke sam też sie wypowiedział na ten temat.
@edit:
żeby już wszystko było jasne, tak samo jest dla mnicha (tylko render początkowy to 200) i ninjy (odpowiednio 13)
co ciekawe, dla każdej innej klasy jest zupełnie inaczej; np. player_b_inv[id]=8 oznacza że render=8, a player_b_inv[id]=30 oznacza że render=30. Jak widać, jest to troche niesprawiedliwie w stosunku do mefista i mnicha.
Jeszcze jedno moje przemyślenie: prawdopodobnie cały ten kod mnicha i mefa wziął się stąd, że ninja ma render równy 13 i żeby on się odpowiednio zmniejszał - o 1 na każde 20 plejer_be_inwóf[ajdi].
Przydałoby się coś z tym zrobić. Autorze kodu?
@edit2:
Pozwolę sobie na jeszcze jedną edycję. Ponieważ znając userów amxx'a wszcy będą narzekać że i tak nie ma gotowego kodu, to proszę:
else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 13.01.2012 15:44
#15
Napisano 14.01.2012 21:13
#16
Napisano 15.01.2012 10:18
podmień sobie swój kod na ten, poprawny:
else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 15.01.2012 10:19
#17
Napisano 15.01.2012 14:25
Tak tak onyke .
Mam jeszcze problem taki z rakietami ,że jak używam itemu 1/1 np.ropiejaca esencja destrukcji i mam scouta to jak strzelam rakietami to one też zadają 1/1 .
A to umiesz naprawić ?
#18
Napisano 17.01.2012 20:09
?????
Użytkownik M@R(iN edytował ten post 15.01.2012 21:47
#19
Napisano 18.01.2012 10:10
#20
Napisano 18.01.2012 10:50
Wrzuce do działu łatki i poradniki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych