Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proźba o przerobienie plugina :D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 NitroS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.02.2009 06:25

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <cstrike> 
#include <engine> 
#include <csx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "Wiadomosci podczas gry" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Ty" 


public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    
    
    // Eventyt 
        register_event( "SendAudio", "t_win" , "a", "2&%!MRAD_terwin" ); 
        register_event( "SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"  ); 
} 


// Kiedy podlozona 
public bomb_planted() 
{ 
    client_print(0,print_chat,"* Bomba zostala podlozona") 
} 

// Kiedy wybuchnie 
public bomb_explode(planter) 
{ 
    client_print(0,print_chat,"* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny") 
} 

// Kiedy rozbroja    
public bomb_defused(defuser) 
{ 
    client_print(0,print_chat,"* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny") 
} 
// Gdy wygra terro 
public t_win() 
{ 
  client_print(0,print_chat,"* Czerwoni wygrali")    
} 


// Gdy wygra ct 
public ct_win() 
{ 
  client_print(0,print_chat,"* Niebiescy wygrali")    
}

CHcaiłbym aby to sie nie pokazywało na czacie tylko na hudzie w różnych kolorach np. zielony itp. za pomoc pomógł[/code]
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.02.2009 08:38

w którym miejscu?
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.02.2009 08:47

Wyśrodkowane zielone teksty, a na dole przykładowe inne kolory jak byś chciał zmienić.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <csx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Wiadomosci podczas gry"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ty"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	
	// Eventyt
	register_event( "SendAudio", "t_win" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
	register_event( "SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"  );
}


// Kiedy podlozona
public bomb_planted()
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Bomba zostala podlozona")
}

// Kiedy wybuchnie
public bomb_explode(planter)
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}

// Kiedy rozbroja   
public bomb_defused(defuser)
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}
// Gdy wygra terro
public t_win()
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Czerwoni wygrali")  
}


// Gdy wygra ct
public ct_win()
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Niebiescy wygrali") 
}

//Ustawianie kolorow:
//set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0) - czerwony
//set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0) - zielony
//set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0) - niebieski
//set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, -1.0) - zolty
//set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, -1.0) - rozowy 
//set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, -1.0) - cyan
//set_hudmessage(0, 0, 0, -1.0, -1.0) - czarny
//set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0) - biały

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.02.2009 11:41

Tylko Pavulon, czy taki napis na środku "Podlozyles pake" czy cuś nie będzie przeszkadzał? Właśnie z tego powodu się zapytałem.

Kolejna kwestia to bomb_explode
show_hudmessage(0, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")

Czy logiczne jest pokazywać to wszystkim? Wydaje mi się, że tylko podkładającemu. Ta sama sprawa z defuserem
  • +
  • -
  • 0

#5 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 09.02.2009 11:44

No i po co to?
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <csx>
#include <amxmisc>

  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.02.2009 12:44

Anom, to nie ja go tworzyłem tylko zamieniłem na hud'a a że na szybko przed egzaminem to nie przyjrzałem się.
Sensowniejsze może być to:
#include <amxmodx>
#include <csx>

public plugin_init() {
    register_plugin("Wiadomosci podczas gry", "1.0", "Ty")

    register_event( "SendAudio", "t_win" , "a", "2&%!MRAD_terwin" )
    register_event( "SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"  )
}

public bomb_planted()
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(0, "* Bomba zostala podlozona")
}

public bomb_explode(planter)
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(planter, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}
  
public bomb_defused(defuser)
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(defuser, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}

public t_win()
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(0, "* Czerwoni wygrali") 
}

public ct_win()
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(0, "* Niebiescy wygrali")
}
Na dodatek wszystkim poza "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny" można by wyświetlić dodatkowe info.

@Edit: dodany csx
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.02.2009 13:38

Modul CSX jest potrzebny do eventow od bomby...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych