Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bug z JbShopem, brak freezetime'u


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Tofik

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.01.2012 20:38

Witam. Plugin ma dość sporego buga... Gdy kupi się szybkie buty, na początku rundy nie obowiązuje tego gracza freezetime. Proszę o pomoc, ponieważ jest to bardzo uciążliwe.




/* Plugin by naven, by fiodor7 and Jankoxd */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "JailBreak Shop"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "naven"

new name [32];
new speed[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /jbshop", "jbshop")
register_clcmd("say /sklep", "jbshop")
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public jbshop(id){
if(is_user_connected(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yJailBreak Shopmenu","menu")
menu_additem(menu,"\wCiche buty 5000$","1",0)
menu_additem(menu,"\wSzybkie buty 10000$","2",0)
menu_additem(menu,"\wSprezynowe buty 7000$","3",0)
menu_additem(menu,"\wPaczka granatow 5000$","4",0)
menu_additem(menu,"\wArmour 2500$","5",0)
menu_additem(menu,"\wPrzenikanie przez sciany 16000$","6",0)

menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
}
public menu(id, menu, item){
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1 :{
set_user_footsteps(id, 1)
}
case 2 :{
if (cs_get_user_money(id) < 10000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz zyc mozgu!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 10000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "Kupiono szybkie buty", name)
speed[id] = 1;
set_user_maxspeed(id, 500.0)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 10000, 0)
}
}
case 3 : {
if (cs_get_user_money(id) < 7000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz zyc mozgu!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 7000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "Kupiono sprezynowe buty", name)
set_user_gravity(id, 0.5)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 7000, 0)
}

}
case 4 : {
if (cs_get_user_money(id) < 5000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz zyc mozgu!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "Kupiono paczke granatow", name)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0)
}

}
case 5 :{
if (cs_get_user_money(id) < 2500){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz zyc mozgu!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 2500 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "Kupiono Armour", name)
set_user_armor(id, 200)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 2500, 0)
}

}
case 6 :{
if (cs_get_user_money(id) < 16000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz zyc mozgu!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 16000 ){
get_user_name(id, name, 31)
set_user_noclip(id, 1)
ColorChat(0, GREEN, "Kupiono noclip na 3 sekundy", name)
set_task(3.0, "clipoff", id)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0)
}

}
case 7 :{
if (cs_get_user_money(id) < 16000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz zyc mozgu!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 16000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "Kupiono godmode dla admina na 5 sekund!", name)
set_user_godmode(id, 1)
set_task(5.0, "godoff", id)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0)
}

}

}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Event_Change_Weapon(id){
if(speed[id] == 1){
set_user_maxspeed(id, 500.0)
}
}
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
if (is_user_alive(id)){
if(!speed[id]){
speed[id] = 0;
}
}
set_user_footsteps(id, 0)
}
public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id)
}
public godoff(id)
{

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych