Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy kompilacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 respect4umdex

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:72
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 06.01.2012 19:19

witam otóż mam problem przy kompilacji Vipa.
mianowicie wyświetla się :

Viper.sma(7) : fatal error 100: cannot read from file: "vip"


Proszę o pomoc

#2 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 06.01.2012 19:28

Daj .sma
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#3 respect4umdex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:72
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 06.01.2012 19:33

jak usunąłem to : #include <vip>
to pojawiło się :


asd.sma(16) : error 017: undefined symbol "g_MsgScoreAttrib"
asd.sma(16) : warning 215: expression has no effect
asd.sma(16) : error 001: expected token: ";", but found ")"
asd.sma(16) : error 029: invalid expression, assumed zero
asd.sma(16) : fatal error 107: too many error messages on one line



#4 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 06.01.2012 19:38

Daj cały .sma to coś pokombinujemy ;P
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.01.2012 19:39

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy z pluginami
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#6 respect4umdex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:72
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 06.01.2012 19:46

sam próbuje zrobić napisać vipa i takie małe problemy sa:D


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Vip"
#define VERSION "1.0"

#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_G // Flaga od Vip'a

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION)
register_plugin("VIPcod_CsKaskada.xaa.pl", "1.5", "Neo");
register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Spawn",1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_clcmd("say /vipy", "vip_bonusy");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);

// CWARY

cvar_bonus_hp = register_cvar("vip_dodatkowe_hp","50"); // bonusowe hp
cvar_granaty = register_cvar("vip_granaty","1"); // czy vip ma dostawać wszystkie granaty 0 nie, 1 tak, 2 tylko he,
cvar_info_vip = register_cvar("vip_info","1"); // pokazywac info gdy wchodzi vip ( przaychdozi VIP nick)
cvar_motd = register_cvar("vip_motd","1"); // pokazywac motd z info o vipach
cvar_motd = register_cvar("vip_motd","1"); // pokazywac motd z info o vipach
cvar_info_vip = register_cvar("vip_info","1"); // pokazywac info gdy wchodzi vip ( przaychdozi VIP nick)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id){

if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{
model_vip_change(id);

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.81, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Jestes VIP'ep i dostajesz dodatkowe bonusy.")

fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) + get_pcvar_num(cvar_bazowa_kasa), 1)
new granaty = get_pcvar_num(cvar_granaty)

}
if (granaty == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
}
if (granaty == 2)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
new hp = get_pcvar_num(cvar_bonus_hp);
new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1);
if(is_user_alive(id) && bonus < hp)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cvar_bonus_hp));
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_trim));
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_intelligence));
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_stamina));
}
}
}
public client_disconnect(id)
{
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip)
if(info_vip_con == 1)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Odchodzi VIP %s", nick_gracza)
}
}
}
public client_authorized(id)
{
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip)
if(info_vip_con == 1)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Przychodz VIP %s", nick_gracza)

}

}
}
public Spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP){
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 500 )
client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +500 HP!");
}
case 2:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50 )
set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 150 )
client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +50 HP oraz +150 Armoru!");
}
}

}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_flags(idattacker) & FLAGA_VIP)
{
SetHamParamFloat(4,damage + (damage * (0.01*20)));
}
return HAM_HANDLED;
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1); //zabojca
switch(get_user_team(kid))
{
case 1: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 500)
case 2: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 10)
}
}
public vip_bonusy(id)
{
new motd_s = get_pcvar_num(cvar_motd)

if (motd_s == 1)
show_motd(id, "vip.txt", "Vip Info")
}

Użytkownik respect4umdex edytował ten post 06.01.2012 19:46





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych