Otwieramy *.sma naszego perka/klasy, i szukamy public client_disconnect(id).
Zamieniamy to
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
na to
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Kompilujemy i gotowe
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.01.2012 10:09
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Napisano 06.01.2012 15:25
Napisano 06.01.2012 15:32
Napisano 06.01.2012 21:31
To co piszę się nie liczy...
Napisano 07.01.2012 04:24
Napisano 07.01.2012 09:57
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Napisano 10.01.2012 00:02
Jestes pewny? Jak dlugo uzywasz tego kodu ?Owszem są crashe przez tą podstawową wersję, ale ta łatka co autor podał też jest zła ponieważ sypie errory u mnie wygląda to tak i jest ok :
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Napisano 10.01.2012 13:23
Użytkownik M&M's edytował ten post 10.01.2012 13:28
Napisano 12.01.2012 05:04
Czyli masz ten sam kod co w pierwszym poscie, bo nie widze roznicyOwszem są crashe przez tą podstawową wersję, ale ta łatka co autor podał też jest zła ponieważ sypie errory u mnie wygląda to tak i jest ok :
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Około 2 miesiące i nic złego się nie dzieje
[CoD Nowy] Multi Dynamit dla Klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Proszę przeczytać post Radmin oraz Goliath
W dodatu autor tego tematu tam się wypowiadał,a więc fail robiąć taki błąd.
Napisano 12.01.2012 12:54
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == ent)
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Użytkownik M&M's edytował ten post 12.01.2012 12:59
Napisano 09.02.2012 11:27
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Napisano 13.02.2012 01:29
Napisano 13.02.2012 14:28
public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)na to:
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 13.02.2012 15:33
Napisano 13.02.2012 15:33
Bo wgrywasz wszystko na slepo rusz tez muzgiem a nie czakasz tylko na gotowe i jescze masz pretensje
Np. Dla dynamitu zamienia się to:
public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
na to:public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
W skrócie to:if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)na to:if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Autor tematu zrobił dobrze więc nie wiem czemu się czepiacie !
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Napisano 13.02.2012 20:34
więc przestań mnie obrażać bo dodałem i bez błędu skompilowało ale w późniejszym działaniu wyszło że jest gorzej bo przed tym się nie crashował, a po tym co jakiś czas tak.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 14.02.2012 21:02
Napisano 06.04.2012 02:19
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)na
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych