Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#21 DonPedro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Pedro
Offline

Napisano 13.11.2022 18:13

Znalazłem kolejny perk, który może powodować crashe: "meekstone" możemy podłożyć fałszywą pakę. Tam także trzeba zamienić :
 

if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
na
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

Czy jak takie coś "nie zmienione" powoduje crashe to widać to w logach?  Bo nie wiem czy zmieniac wszedzie mam 1 wersje. A w logach nic nie wyskakuje  mimo debug 2  i debug obok  klasy/perku z  dynamitem/mina czy rakieta.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych