Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [ANY] Console Chat Filter [1.0.0] [06/01/2012]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 06.01.2012 07:06

[ANY] Console Chat Filter [1.0.0] [06/01/2012]

This plugin removes console chat.

This is aimed at servers with custom maps that have annoying messages
every round, or worse when a player crosses a sensor (for example bhop_cobblestone).

Example


Code: Console: Map by pAtq. d:- ) GL&HF
Console: Map by pAtq. d:- ) GL&HF
Console: Map by pAtq. d:- ) GL&HF
Console: Map by pAtq. d:- ) GL&HF
Console: Map by pAtq. d:- ) GL&HF
Console: Map by pAtq. d:- ) GL&HFCvars


Code: sm_ccf_enable <1/0> // Enable Console Chat Filter. [0 = FALSE, 1 = TRUE]Plans


Code: None at the moment but happy to look at requestsSource


Code: #define PLUGIN_NAME "consolechatfilter"
#define PLUGIN_AUTHOR "Jason Bourne"
#define PLUGIN_DESC "Blocks annoying console chat from maps"
#define PLUGIN_VERSION "1.0.0"
#define PLUGIN_SITE "www.immersion-networks.com"

new Handle:sm_ccf_enable = INVALID_HANDLE;

public Plugin:myinfo =
{
name = PLUGIN_NAME,
author = PLUGIN_AUTHOR,
description = PLUGIN_DESC,
version = PLUGIN_VERSION,
url = PLUGIN_SITE
}

public OnPluginStart()
{
AddCommandListener(Command_Say, "say");
sm_ccf_enable = CreateConVar("sm_ccf_enable", "1", "Enable Console Chat Filter. [0 = FALSE, 1 = TRUE]");
}


public Action:Command_Say(client, const String:command[], argc)
{
if(GetConVarBool(sm_ccf_enable)) // if plugin is enabled
{
if (client==0) // is console talking ?
{
return Plugin_Stop;
}
else
{
return Plugin_Continue;
}
}
return Plugin_Continue;
}

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (consolechatfilter.sp - 912 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych