Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spadochroniarz + Saper


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ravenek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.01.2012 22:01

Witam.
Probowalem zlaczyc moce Spadochroniarza i Sapera lecz proboje juz 1h i nie moge skompilowac.
Bardzo proszę o pomoc bo juz raz mialem ta klase skompilowana , niestety chce mala poprawke wprowadzic a zgubilem SMA.

Chodzi mi o Spadochrony i miny w jednej klasie.

SMA w zalacznikach, za pomoc dam +

oswiezam temat , bardzo proszę o pomoc

jeszcze raz odswiezam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 08.01.2012 21:33

Zobacz i jak chcesz to zmien nazwę :D


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>

new const nazwa[] = "SpadochroniarzoSaper";
new const opis[] = "Posiada 3 miny i spadochron";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new pozostale_spadochrony[33];

new para_ent[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/parachute.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
{
if(para_ent[id])
uzywa[id] = false;
else
{
uzywa[id] = true;
pozostale_spadochrony[id]--;
}
}
else
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie 5 spadochronow");

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames

if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return

new Float:fallspeed = -100.0
new Float:frame

new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
uzywa[id] = false;
if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0) {
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}

if (uzywa[id]) {

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0) {

if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}

if (para_ent[id] > 0) {

entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0) {
pozostale_spadochrony[id]--;
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if (para_ent[id] > 0 ) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
public ResetHUD(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 3;
uzywa[id] = false;
pozostale_spadochrony[id] = 100;
}

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

  • +
  • -
  • 2

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 Ravenek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.01.2012 18:17

Niby dziala spadochronow nie sprawdzalem szczerze ;d
Ale powinno byc ok leci +
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#4 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 14.01.2012 14:44

Mam mały problem z tą klasą.

Po wykorzystaniu wszystkich min, nie działa spadochron!

Naprawi ktoś? Polecą plusy!

Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 14.01.2012 14:44

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych