←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Crash serwera przez model

Zablokowany

  • +
  • -
LionHeart - zdjęcie LionHeart 03.01.2012

Witam.
Mam dziwny przypadek na moim serwerze cod mod.
A mianowicie w klasie generał mam zastąpione modele. Wszystko jest oki lecz serwer się crashuje.

Oto wycinek z konsoli serwera.
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached
email debug.log to [email protected]
Tue Jan  3 21:44:22 CET 2012: Server restart in 10 seconds


A oto dowód iż mam wgrana dobra sciezke do modelu.


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "General (Premium)";
new const opis[] = "Dostaje RK 47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const WEAPON_V_MDL[] = "models/CodG/G/v_rk47.mdl";
new const WEAPON_P_MDL[] = "models/CodG/G/p_rk47.mdl";
new const g_w_blast[] = "models/CodG/G/w_rk47.mdl";
const m_pPlayer = 41;
const m_flNextSecondaryAttack = 47;
const m_flNextPrimaryAttack = 46;
#define IsPlayer(%1)  ( 1 <= %1 <= g_maxplayers )
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new g_hasZoom[33];
new damage_weapon, weapon_recoil, weapon_explo_distance, weapon_m203_damage,
weapon_m203_ammo;
new g_maxplayers;
new bool:ma_klase[33];
new Float:cl_pushangle[33][3];
new Float: g_LastThrow[33];
new g_spriteBlast;
new g_iM4A1;
new g_M203ammo[33];
new szClip, szAmmo;
public plugin_init()
{

Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam pojęcia co jest grane.
Odpowiedz

  • +
  • -
kapi10072 - zdjęcie kapi10072 03.01.2012

A precache wykonujesz ?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 04.01.2012

dodaj precache_model tych modeli w plugin_precache
Odpowiedz

  • +
  • -
LionHeart - zdjęcie LionHeart 04.01.2012

Yyy ... nie wykonywałem bo nie wiedziałem. Czy chodzi wam o to, żeby tu dodać ?

public plugin_precache() 
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_w_blast);
g_spriteBlast = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/explode_nade.spr");
precache_sound("weapons/svd_shoot1.wav");
precache_sound("weapons/svdex_launcher.wav");
}

Użytkownik LionHeart edytował ten post 04.01.2012 10:23
Odpowiedz

  • +
  • -
kapi10072 - zdjęcie kapi10072 04.01.2012

Bez tego model Ci się nie pobierze :)

Dodaj te 2 linijki (precache_generic) do tego eventu i będzie ok

public plugin_precache()
{
precache_generic(WEAPON_V_MDL);
precache_generic(WEAPON_P_MDL);
precache_generic(g_w_blast);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 04.01.2012

public plugin_precache() 

{

	precache_model( WEAPON_V_MDL );

	precache_model( WEAPON_P_MDL );

	precache_model( g_w_blast );

	g_spriteBlast = engfunc( EngFunc_PrecacheModel, "sprites/explode_nade.spr" );

	precache_sound( "weapons/svd_shoot1.wav" );

	precache_sound( "weapons/svdex_launcher.wav" );

}
Odpowiedz

  • +
  • -
LionHeart - zdjęcie LionHeart 04.01.2012

nie wiem jak to możliwe ale sam metoda prób i błędów dodałem to w ten sposób i działa ;d

public plugin_precache() 
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_w_blast);
g_spriteBlast = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/explode_nade.spr");
precache_sound("weapons/svd_shoot1.wav");
precache_sound("weapons/svdex_launcher.wav");
precache_model("models/CodG/G/v_rk47.mdl");
precache_model("models/CodG/G/p_rk47.mdl");
precache_model("models/CodG/G/w_rk47.mdl");
}

Tylko moje pytanie jest takie, czy tak może być ? bo wszystko ładnie działa ...
Odpowiedz

  • +
  • -
kapi10072 - zdjęcie kapi10072 04.01.2012

Tak, może być..
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 04.01.2012

to jest to samo co my daliśmy tylko dodałeś precache jeszcze jednego modelu ale będzie działać
Odpowiedz

  • +
  • -
LionHeart - zdjęcie LionHeart 05.01.2012

W takim razie dzięki chłopaki. Macie po plusie. Sprawa wyjaśniona można zamknąć.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 05.01.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany