[ROZWIĄZANE] Crash serwera przez model
LionHeart
03.01.2012
Witam.
Mam dziwny przypadek na moim serwerze cod mod.
A mianowicie w klasie generał mam zastąpione modele. Wszystko jest oki lecz serwer się crashuje.
Oto wycinek z konsoli serwera.
A oto dowód iż mam wgrana dobra sciezke do modelu.
Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam pojęcia co jest grane.
Mam dziwny przypadek na moim serwerze cod mod.
A mianowicie w klasie generał mam zastąpione modele. Wszystko jest oki lecz serwer się crashuje.
Oto wycinek z konsoli serwera.
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached email debug.log to [email protected] Tue Jan 3 21:44:22 CET 2012: Server restart in 10 seconds
A oto dowód iż mam wgrana dobra sciezke do modelu.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <xs> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <colorchat> new const nazwa[] = "General (Premium)"; new const opis[] = "Dostaje RK 47"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const WEAPON_V_MDL[] = "models/CodG/G/v_rk47.mdl"; new const WEAPON_P_MDL[] = "models/CodG/G/p_rk47.mdl"; new const g_w_blast[] = "models/CodG/G/w_rk47.mdl"; const m_pPlayer = 41; const m_flNextSecondaryAttack = 47; const m_flNextPrimaryAttack = 46; #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_maxplayers ) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new g_hasZoom[33]; new damage_weapon, weapon_recoil, weapon_explo_distance, weapon_m203_damage, weapon_m203_ammo; new g_maxplayers; new bool:ma_klase[33]; new Float:cl_pushangle[33][3]; new Float: g_LastThrow[33]; new g_spriteBlast; new g_iM4A1; new g_M203ammo[33]; new szClip, szAmmo; public plugin_init() {
Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam pojęcia co jest grane.
LionHeart
04.01.2012
Yyy ... nie wykonywałem bo nie wiedziałem. Czy chodzi wam o to, żeby tu dodać ?
Użytkownik LionHeart edytował ten post 04.01.2012 10:23
public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL); engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_w_blast); g_spriteBlast = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/explode_nade.spr"); precache_sound("weapons/svd_shoot1.wav"); precache_sound("weapons/svdex_launcher.wav"); }
Użytkownik LionHeart edytował ten post 04.01.2012 10:23
kapi10072
04.01.2012
Bez tego model Ci się nie pobierze 
Dodaj te 2 linijki (precache_generic) do tego eventu i będzie ok

Dodaj te 2 linijki (precache_generic) do tego eventu i będzie ok
public plugin_precache()
{
precache_generic(WEAPON_V_MDL);
precache_generic(WEAPON_P_MDL);
precache_generic(g_w_blast);
}
DarkGL
04.01.2012
public plugin_precache() { precache_model( WEAPON_V_MDL ); precache_model( WEAPON_P_MDL ); precache_model( g_w_blast ); g_spriteBlast = engfunc( EngFunc_PrecacheModel, "sprites/explode_nade.spr" ); precache_sound( "weapons/svd_shoot1.wav" ); precache_sound( "weapons/svdex_launcher.wav" ); }
LionHeart
04.01.2012
nie wiem jak to możliwe ale sam metoda prób i błędów dodałem to w ten sposób i działa ;d
Tylko moje pytanie jest takie, czy tak może być ? bo wszystko ładnie działa ...
public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL); engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_w_blast); g_spriteBlast = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/explode_nade.spr"); precache_sound("weapons/svd_shoot1.wav"); precache_sound("weapons/svdex_launcher.wav"); precache_model("models/CodG/G/v_rk47.mdl"); precache_model("models/CodG/G/p_rk47.mdl"); precache_model("models/CodG/G/w_rk47.mdl"); }
Tylko moje pytanie jest takie, czy tak może być ? bo wszystko ładnie działa ...
DarkGL
04.01.2012
to jest to samo co my daliśmy tylko dodałeś precache jeszcze jednego modelu ale będzie działać
LionHeart
05.01.2012
W takim razie dzięki chłopaki. Macie po plusie. Sprawa wyjaśniona można zamknąć.
Ojciec Dyrektor
05.01.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL