Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jeden punkt zdrowia 2 x wiecej hp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 maxis27

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2012 21:12

Mogłby mi ktoś przerobić aby 1 punkt w zdrowie dawał 2 x wiecej hp?
To chyba ten kod, bynajmiej tak mi się zdaje ;)
Będzie +

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new allkondycja[60];
new allinteligencja[60];
new allwytrzymalosc[60];
new allzdrowie[60];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_additem(menu, allinteligencja);
menu_additem(menu, allzdrowie);
menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
menu_additem(menu, allkondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 10 < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania[33];
punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania[id];
punkty_gracza[id] -= punktydododania[id];
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 10 < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania[33];
punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania[id];
punkty_gracza[id] -= punktydododania[id];
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania[33];
punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania[id];
punkty_gracza[id] -= punktydododania[id];
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 10 < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania[33];
punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania[id];
punkty_gracza[id] -= punktydododania[id];
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 8:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_poziomu/2;
inteligencja_gracza[id] = limit_poziomu/2;
}
else
{
inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 9:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_poziomu/2;
zdrowie_gracza[id] = limit_poziomu/2;
}
else
{
zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety");
}
case 10:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_poziomu/2;
wytrzymalosc_gracza[id] = limit_poziomu/2;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_poziomu/2;
kondycja_gracza[id] = limit_poziomu/2;
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2012 16:12

nie to nie ten kod daj całe sma lub funkcje Odrodzenie
  • +
  • -
  • 0

#3 maxis27

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2012 20:08

Łap, dodałem w załączniku

Odświeżam

Odświeżam

Odświeżam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.01.2012 11:56

znajdź public ZastosujAtrybuty(id)

i zmień to
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
Na to
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;

  • +
  • -
  • 1

#5 maxis27

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2012 17:39

THx Dołączona grafika dla Cb.
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.01.2012 18:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych