W logach nic nie ma !
plugin_init :
register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");kod publicu z doswiadczeniem za wygraną runde :
public WygranaTerro() WygranaRunda("TERRORIST"); public WygranaCT() WygranaRunda("CT"); public WygranaRunda(const Team[]) { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", Team); new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana); if(get_playersnum() < 3) return; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; if(!klasa_gracza[id]) continue; doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana; ColorChat(id, GREEN, "[COD:SE]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana); SprawdzPoziom(id); } }
plugin_init doswiadczenia za bombe
cvar_exp_za_bombe = register_cvar("cod_expbomba", "50"); //exp za podlozenie bomby/rozbrojenie cvar_exp_za_bombe_team = register_cvar("cod_expbombateam", "25");//exp za podlozenie rozbrojenie bomby przez twoj team register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");publici doswiadczenia za bombe :
public RozbrajaBombe(id) if(klasa_gracza[id]) rozbrajajacy = id; public BombaPodlozona() { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); new exp_za_bombe = get_pcvar_num(cvar_exp_za_bombe); new exp_za_bombe_team = get_pcvar_num(cvar_exp_za_bombe_team); if(get_playersnum() > 1) { doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += exp_za_bombe; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; if(!klasa_gracza[id]) continue; if(id != podkladajacy) { doswiadczenie_gracza[id]+= exp_za_bombe_team; ColorChat(id, GREEN, "[COD:SE]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", exp_za_bombe_team); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SE]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za podlozenie bomby.",exp_za_bombe); } SprawdzPoziom(id); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SE]^x01 Jest za malo graczy aby dostac doswiadczenie za podlozenie bomby"); } } public BombaRozbrojona() { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT"); new exp_za_bombe = get_pcvar_num(cvar_exp_za_bombe); new exp_za_bombe_team = get_pcvar_num(cvar_exp_za_bombe_team); if(get_playersnum() > 1) { doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += exp_za_bombe; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; if(!klasa_gracza[id]) continue; if(id != rozbrajajacy) { doswiadczenie_gracza[id]+= exp_za_bombe_team; ColorChat(id, GREEN, "[COD:SE]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", exp_za_bombe_team); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:SE]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",exp_za_bombe); SprawdzPoziom(id); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SE]^x01 Jest za malo graczy aby dostac doswiadczenie za rozbrojenie bomby"); } }
Ps.
Dodam że gdy nie ma więcej niż jednego gracza pokazuję się info, że jest za mało graczy na serwerze....
refffff..
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 06.01.2012 18:42