Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ograniczyć Archy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Me-Cool

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 08.02.2009 02:12

Archy są bardzo potężnym, a nawet najpotężniejszym itemem. Uważam, że dobrym rozwiązaniem było by ograniczyć ich działanie. Na myśli mam sytuacje gdy ktoś ma archy, leci z nimi w dół, uderza o ziemię i żeby jego wróg miał szansę uniknąć wstrząsu odrywając się od ziemi (podskakując).
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 08.02.2009 12:21

Da sie zrobic i pewnie tak zrobie ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 WHineye

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 09.02.2009 00:50

dobry pomysl, draznia mnie takie skaczace ninje albo boty z tarczami..., któży tylko tym itemem potrafia zabijac, a na normalnym tp potrafia zabic tylko z autokampy... lecz trzeba pamietac o tym, że miczu, jak sam mowil, nie ma czasu ;/.
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.02.2009 01:11

Szybka latka, dla chetnych:

public add_bonus_stomp(id)
{
	set_gravitychange(id)
	
	new origin[3]
	get_user_origin(id,origin)
	
	new dam = earthstomp[id]-origin[2]
	
	earthstomp[id] = 0
	
	//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
	if (dam < 80)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	dam = dam-80
	
	message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
	write_short( 1<<14 );
	write_short( 1<<12 );
	write_short( 1<<14 );
	message_end();
	
	new entlist[513]
	new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512)
	
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i]
		
		if (pid == id || !is_user_alive(pid))
			continue
		
		if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue
		
		if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue
		
		new Float:id_origin[3]
		new Float:pid_origin[3]
		new Float:delta_vec[3]
		
		pev(id,pev_origin,id_origin)
		pev(pid,pev_origin,pid_origin)
		
		
		delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10
		delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10
		delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200
		
		set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec)
		
		message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid)
		write_short( 1<<14 );
		write_short( 1<<12 );
		write_short( 1<<14 );
		message_end();
		
		if (get_user_health(pid) - dam <= 0)
			UTIL_Kill(id,pid,"world")
		else
			set_user_health(pid,get_user_health(pid)-dam)
		
		
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Wystarczy zamienic z oryginalna funkcja, skompilowac i wystarczy podskoczyc by uniknac archa... Dodam pozniej do kodu diablo jak będę mial czas na pozostale poprawki (to autrat bylo banalne wiec daje wam od reki).
  • +
  • -
  • 0

#5 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 09.02.2009 16:19

Dodałem do kodu i wywala błąd przy kompilacji

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpFqS4JR.sma(6245) : error 017: undefined symbol "change_health"

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpFqS4JR.amx (compile failed).


#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.02.2009 16:25

Oj sorki, najwyrazniej jest tam fragment kodu optymalizacji do kolejnej wersji moda :F

Poprawilem powyzszy kod, sprobuj tera
  • +
  • -
  • 0

#7 Me-Cool

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 12.02.2009 23:35

1. Można by jeszcze było zrobić, aby archy & wingi mógła mieć max jedna osoba w jednym teamie.

2. I jeszcze żeby nie było czegoś takiego, że jak arch skacze na ziemie a ty stoisz na dachu jakiegoś budynku to nic Ci się nie dzieje. Znaczy, że działają tylko na jeden poziom plus jakieś małe schodki, wzniesienia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych