Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] GoreX - [UPDATE: 12/29/2011]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.12.2011 01:02

Current: 1.1.0

Got annoyed with DiscoBBQ's method which uses the particle system and has delayed blood effects?
Do you remember c0ldfyr3's GoreMod?
GoreX is a minimalist "copy" who attempts to simulate everything c0ldfyr3's GoreMod used to do, and even more.

1.1.0
======================
- Fixed an error with bleed effects timer
- Fixed an error where any weapon would trigger gorex_gib_weapons

1.0.9
======================
- Bleed effects
- Full control over which weapons can gib
- Controllable amount of loops per blood effect
- Major code cleanup

1.0.8
======================
- Config file
- Controllable amount of gibs
- Random direction for gibs
- New public cvar

1.0.7
======================
- Release

theoretically it should work on any game that supports env_blood, which is any Source game.. atleast VALVe says so.

Dołączona grafika

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (gorex.sp - 8.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych