Otoz, zwiekszylem mozliwy lvl, z 101lvl do 5001 lvl, ale statystyki dalej mozna rozdzielac tylko do 50, jak to zmienic?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Jak zwiekszyc statystyki?
Temat rozp. Babcua, 31.12.2011 16:30
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.12.2011 16:30
#2
Napisano 31.12.2011 17:01
W pluginie sma może dasz jakiś plus będzie czy co??
Masz tu szybkie rozdawanie statystyk i tam masz all opisane.
http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/
Masz tu szybkie rozdawanie statystyk i tam masz all opisane.
http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/
Użytkownik Pietras11 edytował ten post 31.12.2011 17:02
#4
Napisano 01.01.2012 12:37
A na DiabloModach tez to dziala?
#5
Napisano 01.01.2012 14:09
A na DiabloModach tez to dziala?

pozostawię to bez komentarza, bo nie wiem czy się śmiać czy płakać ;?
Tak, można ..
boli mnie to, że zakładacie tematy, nie szukając wcześniej po forum, oj boli..
Szybsze rozdawanie Statystyk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[Tutorial] Szybsze rozdzielanie punktów (przydatne na diablo ze zwiększonymi levelami) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Przeanalizuj kod z tego, a jak dalej nie kumasz, i masz nie zmieniany z zwykłego diablo, to zaraz ci wyedytuje posta i pokażę ..
// edit - zamień tak, jeśli masz normalne, nie zmieniane statystyki:
public skill_menu(id, key)
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
A więc podejrzewam że wygląda to u ciebie mniej więcej tak - żeby zmienić max. ilość punktów do rozdania, znajdź linijki:
if (player_intelligence[id]<50){ if (player_strength[id]<50){ if (player_agility[id]<50){ if (player_dextery[id]<50){
a więc każdy z tych linijek kodu, odpowiada za rozdanie punktów (maksymalne) - zmieniając standardową wartość (50) zmieniasz ilość max. punktów do rozdania, chyba przetłumaczyć nie muszę co oznacza co, myślę że już sobie poradzisz - oczywiście po edycji skompiluj plugin i wrzuć go na serwer

Użytkownik Juma edytował ten post 01.01.2012 14:24
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych