Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo 2 LOD dodanie natywów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Blue12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Leszek
  • Lokalizacja:KUpa
Offline

Napisano 31.12.2011 14:52

Witam. Prosiłbym o dodanie tych natywów: Do pluginu w załączniku tak aby się kompilował bo mi niestety nie wychodzi.
public plugin_natives()
{
register_native("db_get_user_xp", "native_get_user_xp", 1)
register_native("db_set_user_xp", "native_set_user_xp", 1)
register_native("db_get_user_level", "native_get_user_level", 1)
register_native("db_set_user_level", "native_set_user_level", 1)
register_native("db_get_user_class", "native_get_user_class", 1)
register_native("db_set_user_class", "native_set_user_class", 1)
register_native("db_get_user_item", "native_get_user_item", 1)
register_native("db_set_user_item", "native_set_user_item", 1)
}
public native_get_user_xp(id)
{
return player_xp[id]
}

public native_set_user_xp(id, amount)
{
player_xp[id]=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}

public native_get_user_level(id)
{
return player_lvl[id]
}

public native_set_user_level(id, amount)
{
native_set_user_xp(id, LevelXP[amount])
}

public native_get_user_class(id)
{
return player_class[id]
}

public native_set_user_class(id, class)
{
g_haskit[id] = 0
player_class[id] = class

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
}

public native_get_user_item(id)
{
return player_item_id[id]
}

public native_set_user_item(id, item)
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "None"
player_b_gamble[id] = 0 //Because gamble uses reset skills

if (player_b_extrastats[id] > 0)
{
SubtractStats(id,player_b_extrastats[id])
}
if(player_ring[id]>0) SubtractRing(id)
player_ring[id]=0

reset_item_skills(id)
set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)
write_hud(id)

set_renderchange(id)
set_gravitychange(id)

if (player_b_oldsen[id] > 0.0)
{
client_cmd(id,"sensitivity %f",player_b_oldsen[id])
player_b_oldsen[id] = 0.0
}
award_item(id, item)
}

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych