Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AmmoPacks - Nie da sie skompilowac


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 'eXe'

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 30.12.2011 12:40

Witam,

Chciałem wgrać plugin AmmoPacks znalazłem .sma (chciałem troche przerobic i skompilowac), lecz kompiluje standardowe a i tak error wyskakuje:
SMA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <nVault>
#define PLUGIN "BB ammo_packs"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q"
new mKup_przedmiot // Menu
new mcbKup_przedmiot // Menu Callback
const AP_HANDLED=120
new ammo_packi[33]
new liczba_itemow
new pack_bonus,pack_bonus2,vault
new Array:nazwy_itemow
new Array:teamy_itemow
new Array:koszta_itemow
new kup_item
new g_vault
new nazwa_gracza[33][64]
public plugin_init() {

register_clcmd("say /buy","pokaz_menu")
register_concmd("give_ap","cmd_daj_ap",ADMIN_IMMUNITY,"<Nick> <Ilosc>")

register_clcmd("","use_command_4_item")
 
register_clcmd("say","use_command_4_item")

nazwy_itemow=ArrayCreate(64,1);
teamy_itemow=ArrayCreate(1,1);
koszta_itemow=ArrayCreate(1,1);

cache_comands_first()
//cache_comands_second()

set_task(1.0,"cache_comands_second")

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")

RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spwn")

pack_bonus=register_cvar("BB_ammo_per_kill","5")  // ile ammo_packow za kill
pack_bonus2=register_cvar("BB_ammo_per_dmg","5") //  za ile dmg jeden ammopack
vault=register_cvar("BB_save_ap","1") //1 zapis wlaczony , 0 zapis wylaczony

if(get_pcvar_num(vault))
  g_vault=nvault_open("Base_Builder")

kup_item = CreateMultiForward("wybrano_item", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL) //wybrano_item(id,item_id)

}
public cache_comands_first(){
new linijka=0,text[128],chars
static configdir[64],plik[128]
get_configsdir(configdir,63)
formatex(plik,127,"%s/bb-commands.ini",configdir)


do{
  linijka = read_file(plik,linijka,text,127,chars)
  if((text[0]==';') || !chars) continue
  register_clcmd(text,"pokaz_menu")
}
while(linijka!=0)

}
public cache_comands_second(){
new name_item[33]
new komenda[33]
new size=ArraySize(teamy_itemow)

for(new i=0;i<size;i++){
  ArrayGetString(nazwy_itemow,i,name_item,32)
  replace_all(name_item,32,"+","")
  register_clcmd(name_item,"use_command_4_item")
  format(komenda,33,"say %s",name_item)
  register_clcmd(komenda,"use_command_4_item")
 
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public use_command_4_item(id){
new param[3][33],name_item[33]
new result,team
read_argv(0, param[0], 32)
read_argv(1, param[1], 32)
new size=ArraySize(teamy_itemow)

for(new i=0;i<size;i++){
 
  ArrayGetString(nazwy_itemow,i,name_item,32)
  replace_all(name_item,32,"+","")
 
  team=ArrayGetCell(teamy_itemow,i)
 
  if((equal(param[1],name_item)) || (equal(param[0],name_item))){
   if(!team || team==get_user_team(id)){
    ExecuteForward(kup_item, result, id, i);
 
    if(result>=AP_HANDLED){
	 return PLUGIN_HANDLED
    }
 
    new koszt =ArrayGetCell(koszta_itemow,i)
 
    kup(id,koszt)
   }
  }
  

}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_connect(id){
get_user_name(id,nazwa_gracza[id],63)
if(get_pcvar_num(vault)==1)
  wczytaj_dane(id)
}
public client_disconnect(id){
if(get_pcvar_num(vault)==1)
  zapisz_dane(id)
ammo_packi[id]=0
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}
public Damage(id)
{
new damage = read_data(2)
new kid = get_user_attacker(id) // Gracz atakujacy
if(kid==id || !kid || !is_user_alive(kid)) return PLUGIN_HANDLED
while(damage>=get_pcvar_num(pack_bonus2)){
  damage-=get_pcvar_num(pack_bonus2)
  ammo_packi[kid]+=1
}
return PLUGIN_CONTINUE

}
public pokaz_packi(id){
id-=241

new text[128]
format(text,127,"Ammo Packi: %d",ammo_packi[id])

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
public spwn(id){
if(task_exists(id+241)) remove_task(id+241)
set_task(0.6,"pokaz_packi",id+241,_,_,"b")
}
public dodaj_item(const nazwa[],koszt,team){ //team 1 - TT 2 - CT

param_convert(1)

ArrayPushString(nazwy_itemow, nazwa);
ArrayPushCell(teamy_itemow, team);
ArrayPushCell(koszta_itemow,koszt);
liczba_itemow++
return liczba_itemow-1
}
public pokaz_menu(id){
if(!is_user_alive(id)){
  client_print(id,print_chat,"Musisz byc zywy aby korzystac ze sklepu")
  return PLUGIN_HANDLED
}


mKup_przedmiot = menu_create("Kup_przedmiot", "mh_Kup_przedmiot")
mcbKup_przedmiot = menu_makecallback("mcb_Kup_przedmiot")

new size=ArraySize(koszta_itemow)
for(new i=0;i<size;i++){
  static text[128],nazwa[33],koszt,team,teams[16]
 
  ArrayGetString(nazwy_itemow,i,nazwa,32)
  koszt=ArrayGetCell(koszta_itemow,i)
  team=ArrayGetCell(teamy_itemow,i)
 
 
 
  switch(team){
   case 0:{
    teams="ALL"
   }
   case 1:{
    teams="ZOMBIE"
   }
   case 2:{
    teams="HUMAN"
   }
  }
 
  if(team!=get_user_team(id) && team!=0)
   format(text,127,"%s - Tylko dla %s ",nazwa,teams)
  else format(text,127,"%s -\y%d\w (%s)",nazwa,koszt,teams)
  menu_additem(mKup_przedmiot, text,"ma_Kup_prezdmiot", ADMIN_ALL, mcbKup_przedmiot)
}
menu_display(id, mKup_przedmiot, 0)

return PLUGIN_CONTINUE
}
public kup(id,koszt){

ammo_packi[id]-=koszt
}
public mh_Kup_przedmiot(id, menu, item) {

new result
if(item>-1){
  ExecuteForward(kup_item, result, id, item);

  if(result>=AP_HANDLED){
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }

  new koszt =ArrayGetCell(koszta_itemow,item)

  kup(id,koszt)
  menu_destroy(menu)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public ma_Kup_prezdmiot(id){}
public mcb_Kup_przedmiot(id, menu, item) {
new team=ArrayGetCell(teamy_itemow,item)

if(ammo_packi[id]<ArrayGetCell(koszta_itemow,item) || (get_user_team(id)!=team && team>0)) return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED
}
public plugin_natives(){
register_native("dodaj_extra_item", "dodaj_item", 1)
register_native("BB_get_user_ap", "get_ap",1)
register_native("BB_set_user_ap", "set_ap",1)
}
public get_ap(id){
return ammo_packi[id]
}
public set_ap(id,ammount){
ammo_packi[id]=ammount
}
public zapisz_dane(id){

new vaultkey[64],vaultdata[64]



format(vaultkey,63,"%s-bb",nazwa_gracza[id])

format(vaultdata,63,"%d",ammo_packi[id])

nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   
return PLUGIN_CONTINUE
}
public wczytaj_dane(id){

new vaultkey[64],vaultdata[256]

format(vaultkey,63,"%s-bb",nazwa_gracza[id])
format(vaultdata,255,"%d",ammo_packi[id])

nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) // pobieramy dane
 
ammo_packi[id]=str_to_num(vaultdata)
		
return PLUGIN_CONTINUE
}
public cmd_daj_ap(id,level,cid){
if(is_user_connected(id)){
  new name[32], count[32]
  read_argv(1, name, 31)
  read_argv(2, count, 31)

  new ilosc=str_to_num(count)
  new player = cmd_target(id, name, CMDTARGET_ALLOW_SELF)
 
  ammo_packi[player]+=ilosc
 
}
return PLUGIN_HANDLED
}

ERROR:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
bb_ammopacks.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "nVault"
Compilation aborted.
1 Error.

Może mi ktoś ten plugin naprawić i dać naprawione .sma?

Dam +

#2 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 30.12.2011 12:44

#include <nVault>


na


#include <nvault>


  • +
  • -
  • 0

#3 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 30.12.2011 14:04

To akurat nie ma nic do rzeczy, sprawdź czy masz w folderze z kompilatorem w foldere include/ pliki od nvault
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych