Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blokoada he


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Empire

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 29.12.2011 14:50

Witam. proszę o dopisanie map fy_snow oraz de_dust2_long do tego pluginu. Jest to zapewne banalne, ale mi nie wychodzi.

#include 
#include 

#define PLUGIN "Anty he"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"


public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
        engclient_cmd(id, "weapon_knife")
        client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.12.2011 16:51

Sprawdź :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Anty he"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p") || equal(mapa, "fy_snow") || equal(mapa, "de_dust2_long")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
	    engclient_cmd(id, "weapon_knife")
	    client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#3 Empire

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 29.12.2011 17:19

Nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#4 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 29.12.2011 19:14

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Anty he"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p") || equal(mapa, "fy_s") || equal(mapa, "de_dust2_")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Sprawdź.
  • +
  • -
  • 0

#5 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.12.2011 16:43

Koledzy wyżej źle napisali.
Zapewne nie wychodzi Ci dodanie tych map bo nazwa mapy przechowywana w tablicy to pierwsze 4 znaki a w equal sprawdzasz więcej znaków ;) .
Zamień

new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);

Na to

new mapa[32];
get_mapname(mapa, 31);

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych