Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Admin menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 PatrykWrktw

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.12.2011 14:30

Witam. Na róznych serwerach widzialem menu z opcjami ustawiania nastepnych map, komendami Rcon, vote czy zmienic mape teraz, po rundzie lub na koniec czasu. Lecz nie moge nigdzie takiego pluginu znależć, przeszukalem cale alliedmods i nic;< mogł by ktos pomoc?
  • +
  • -
  • 0

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.12.2011 14:40

też nie widziałem takie pluginu, ale mogę go dla cb zapisać i będzie, tylko musisz bardziej szczegółowo opisać jak to ma wyglądać.
  • +
  • -
  • 0

#3 PatrykWrktw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.12.2011 15:30

zrobilem taki prowizoryczny schemat. oczywiscie moze byc pozmieniany (moze jakies pomysly od siebie?).
http://www.fotosik.p...171e315ced.html
  • +
  • -
  • 0

#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.12.2011 16:27

To menu zarządzania graczami i opcje karania to jest chyba standardowo w sourcemod, a reszta to dodane jakimś pluginem własnym lub z jakiejś strony
  • +
  • -
  • 0

#5 PatrykWrktw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.12.2011 17:15

obecnie mam takie >> http://www.fotosik.p...46d3ff3209.html << mogl bys mi powiedziec jak do niego dodac inne opcje??
  • +
  • -
  • 0

#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.12.2011 18:25

zrobić plugin z wykorzystaniem forward OnAdminMenuCreated(Handle:topmenu); i wnim dodać menu
  • +
  • -
  • 0

#7 PatrykWrktw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.12.2011 19:21

A czy mogl bys mi powiedziec jak napisac taki plugin? bo domyslam sie ze edycja obecnego nie wchodzi w gre?
  • +
  • -
  • 0

#8 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.12.2011 19:49

opisze ci jutro ok?
  • +
  • -
  • 0

#9 PatrykWrktw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.12.2011 19:56

No nie ma sprawy ;) Szczeze mowiac nie liczylem na to ze ktos w ogóle bedzie mogl mi pomoc... Przeszukalem juz tyle for i tematycznych i ogolnych i nikt nie potrafil mi pomoc. Wiec czekam do jutra:)
  • +
  • -
  • 0

#10 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.12.2011 20:31

sprawdzałem w adminmenu.sp i jest takie coś ze można dodawać do pliku i będzie widać je w sm_admin
tu masz stronę opisaną co i jak:
http://wiki.amxmodx....enu_(SourceMod)
  • +
  • -
  • 0

#11 PatrykWrktw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 29.12.2011 22:46

/**
* vim: set ts=4 :
* =============================================================================
* SourceMod Admin Menu Plugin
* Creates the base admin menu, for plugins to add items to.
*
* SourceMod (C)2004-2008 AlliedModders LLC.  All rights reserved.
* =============================================================================
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify it under
* the terms of the GNU General Public License, version 3.0, as published by the
* Free Software Foundation.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT
* ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS
* FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the GNU General Public License for more
* details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License along with
* this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
*
* As a special exception, AlliedModders LLC gives you permission to link the
* code of this program (as well as its derivative works) to "Half-Life 2," the
* "Source Engine," the "SourcePawn JIT," and any Game MODs that run on software
* by the Valve Corporation.  You must obey the GNU General Public License in
* all respects for all other code used.  Additionally, AlliedModders LLC grants
* this exception to all derivative works.  AlliedModders LLC defines further
* exceptions, found in LICENSE.txt (as of this writing, version JULY-31-2007),
* or <http://www.sourcemod.net/license.php>.
*
* Version: $Id$
*/
#pragma semicolon 1
#include <sourcemod>
#include <topmenus>
public Plugin:myinfo =
{
name = "Admin Menu",
author = "AlliedModders LLC",
description = "Administration Menu",
version = SOURCEMOD_VERSION,
url = "http://www.sourcemod.net/"
};
/* Forwards */
new Handle:hOnAdminMenuReady = INVALID_HANDLE;
new Handle:hOnAdminMenuCreated = INVALID_HANDLE;
/* Menus */
new Handle:hAdminMenu = INVALID_HANDLE;
/* Top menu objects */
new TopMenuObject:obj_playercmds = INVALID_TOPMENUOBJECT;
new TopMenuObject:obj_servercmds = INVALID_TOPMENUOBJECT;
new TopMenuObject:obj_votingcmds = INVALID_TOPMENUOBJECT;
new TopMenuObject:obj_rconcmds = INVALID_TOPMENUOBJECT;
#include "adminmenu/dynamicmenu.sp"
public APLRes:AskPluginLoad2(Handle:myself, bool:late, String:error[], err_max)
{
CreateNative("GetAdminTopMenu", __GetAdminTopMenu);
CreateNative("AddTargetsToMenu", __AddTargetsToMenu);
CreateNative("AddTargetsToMenu2", __AddTargetsToMenu2);
RegPluginLibrary("adminmenu");
return APLRes_Success;
}
public OnPluginStart()
{
LoadTranslations("common.phrases");
LoadTranslations("adminmenu.phrases");

hOnAdminMenuCreated = CreateGlobalForward("OnAdminMenuCreated", ET_Ignore, Param_Cell);
hOnAdminMenuReady = CreateGlobalForward("OnAdminMenuReady", ET_Ignore, Param_Cell);
RegAdminCmd("sm_admin", Command_DisplayMenu, ADMFLAG_GENERIC, "Displays the admin menu");
}
public OnConfigsExecuted()
{
decl String:path[PLATFORM_MAX_PATH];
decl String:error[256];

BuildPath(Path_SM, path, sizeof(path), "configs/adminmenu_sorting.txt");

if (!LoadTopMenuConfig(hAdminMenu, path, error, sizeof(error)))
{
  LogError("Could not load admin menu config (file \"%s\": %s)", path, error);
  return;
}
}
public OnMapStart()
{
ParseConfigs();
}
public OnAllPluginsLoaded()
{
hAdminMenu = CreateTopMenu(DefaultCategoryHandler);

obj_playercmds = AddToTopMenu(hAdminMenu,
  "PlayerCommands",
  TopMenuObject_Category,
  DefaultCategoryHandler,
  INVALID_TOPMENUOBJECT);
obj_servercmds = AddToTopMenu(hAdminMenu,
  "ServerCommands",
  TopMenuObject_Category,
  DefaultCategoryHandler,
  INVALID_TOPMENUOBJECT);
obj_votingcmds = AddToTopMenu(hAdminMenu,
  "VotingCommands",
  TopMenuObject_Category,
  DefaultCategoryHandler,
  INVALID_TOPMENUOBJECT);
obj_rconcmds = AddToTopMenu(hAdminMenu,
  "RconCommands",
  TopMenuObject_Category,
  DefaultCategoryHandler,
  INVALID_TOPMENUOBJECT);
 
BuildDynamicMenu();

Call_StartForward(hOnAdminMenuCreated);
Call_PushCell(hAdminMenu);
Call_Finish();

Call_StartForward(hOnAdminMenuReady);
Call_PushCell(hAdminMenu);
Call_Finish();
}
public DefaultCategoryHandler(Handle:topmenu,
	  TopMenuAction:action,
	  TopMenuObject:object_id,
	  param,
	  String:buffer[],
	  maxlength)
{
if (action == TopMenuAction_DisplayTitle)
{
  if (object_id == INVALID_TOPMENUOBJECT)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T:", "Admin Menu", param);
  }
  else if (object_id == obj_playercmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T:", "Player Commands", param);
  }
  else if (object_id == obj_servercmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T:", "Server Commands", param);
  }
  else if (object_id == obj_votingcmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T:", "Voting Commands", param);
 
  else if (object_id == obj_rconcmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T:", "RCON Commands", param);
  }
}
else if (action == TopMenuAction_DisplayOption)
{
  if (object_id == obj_playercmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T", "Player Commands", param);
  }
  else if (object_id == obj_servercmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T", "Server Commands", param);
  }
  else if (object_id == obj_votingcmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T", "Voting Commands", param);
  }
  else if (object_id == obj_votingcmds)
  {
   Format(buffer, maxlength, "%T", "rcon Commands", param);
  }
}
}
public __GetAdminTopMenu(Handle:plugin, numParams)
{
return _:hAdminMenu;
}
public __AddTargetsToMenu(Handle:plugin, numParams)
{
new bool:alive_only = false;

if (numParams >= 4)
{
  alive_only = GetNativeCell(4);
}

return UTIL_AddTargetsToMenu(GetNativeCell(1), GetNativeCell(2), GetNativeCell(3), alive_only);
}
public __AddTargetsToMenu2(Handle:plugin, numParams)
{
return UTIL_AddTargetsToMenu2(GetNativeCell(1), GetNativeCell(2), GetNativeCell(3));
}
public Action:Command_DisplayMenu(client, args)
{
if (client == 0)
{
  ReplyToCommand(client, "[SM] %t", "Command is in-game only");
  return Plugin_Handled;
}

DisplayTopMenu(hAdminMenu, client, TopMenuPosition_Start);

return Plugin_Handled;
}
stock UTIL_AddTargetsToMenu2(Handle:menu, source_client, flags)
{
decl String:user_id[12];
decl String:name[MAX_NAME_LENGTH];
decl String:display[MAX_NAME_LENGTH+12];

new num_clients;

for (new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
  if (!IsClientConnected(i) || IsClientInKickQueue(i))
  {
   continue;
  }
 
  if (((flags & COMMAND_FILTER_NO_BOTS) == COMMAND_FILTER_NO_BOTS)
   && IsFakeClient(i))
  {
   continue;
  }
 
  if (((flags & COMMAND_FILTER_CONNECTED) != COMMAND_FILTER_CONNECTED)
   && !IsClientInGame(i))
  {
   continue;
  }
 
  if (((flags & COMMAND_FILTER_ALIVE) == COMMAND_FILTER_ALIVE)
   && !IsPlayerAlive(i))
  {
   continue;
  }
 
  if (((flags & COMMAND_FILTER_DEAD) == COMMAND_FILTER_DEAD)
   && IsPlayerAlive(i))
  {
   continue;
  }
 
  if ((source_client && ((flags & COMMAND_FILTER_NO_IMMUNITY) != COMMAND_FILTER_NO_IMMUNITY))
   && !CanUserTarget(source_client, i))
  {
   continue;
  }
 
  IntToString(GetClientUserId(i), user_id, sizeof(user_id));
  GetClientName(i, name, sizeof(name));
  Format(display, sizeof(display), "%s (%s)", name, user_id);
  AddMenuItem(menu, user_id, display);
  num_clients++;
}

return num_clients;
}
stock UTIL_AddTargetsToMenu(Handle:menu, source_client, bool:in_game_only, bool:alive_only)
{
new flags = 0;

if (!in_game_only)
{
  flags |= COMMAND_FILTER_CONNECTED;
}

if (alive_only)
{
  flags |= COMMAND_FILTER_ALIVE;
}

return UTIL_AddTargetsToMenu2(menu, source_client, flags);
}

Zrobilem cos takiego, ale niestety nie dziala;/ Co jest w tym nie tak?
  • +
  • -
  • 0

#12 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 30.12.2011 11:37

tu nic nie zmieniasz :o tylko dodajesz do pliku komendy tam masz w linku przedstawione co i jak, jak dodać itp
  • +
  • -
  • 0

#13 PatrykWrktw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 31.12.2011 02:04

jesli nie o to chodzi to juz nie ogarniam. Dodawalem tez do adminmenu_sorting same komendy, lecz tez nici z tego ;| (ta technika szczeze mowiac przerasta moje mozliwosci :D )
  • +
  • -
  • 0

#14 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 31.12.2011 11:25

dodajesz do adminmenu_custom.txt
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych